Onnellinen parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24014695:
Mun mielestä myös olisi ollut hieman mukavampi,että olisi kyseinen ihminen voinut pitää asiat omana tietonaan alunkinperin tai sitten esitellä itsensä yksityisviestillä jne...
Nooo mutta onhan se kiva toisten henkilökohtaisia asioita levitellä palstalla.
(mä kun luulin,että voin itse antaa itsestäni ja suhteestani julki mitä haluan.. )

Pyydän nöyrästi anteeksi. Käsittääkseni en kommentoinnut millään tapaa sinun suhdettasi. Jos tämä on henkilökohtaisten asioidesi levittelyä niin en voi kun ihmetellä.

[QUOTE="Horuksen silmä";24015187]Pyydän nöyrästi anteeksi. Käsittääkseni en kommentoinnut millään tapaa sinun suhdettasi. Jos tämä on henkilökohtaisten asioidesi levittelyä niin en voi kun ihmetellä.[/QUOTE]

huoh...
Musta tuntuu että sä et tiedä kuka minä olen tai kenen kanssa elämääni jaan joten olisi ehkä parempi ensin selvittää asia,ennen kuin julkisesti heittelee olettamuksiaan...
Tai sitten vain pitää ystävällisesti huolta omasta suhteestaan :)

Miksihän et voi kertoa miehellesi olevansa sulle haluamasi kumppani? Kyllä minä olen kertonut naiselleni, että tunnen hänen olevan minulle juuri sellainen kuin haluankin. Pelkäätkö, että hän ei ole samaa mieltä sinusta?

Voi hyvänen aika taas, lukekaan ennenkuin vastaatte. :D Tietysti kerron miehelleni että hän on täydellinen kumppani MINULLE.
Mutta...
Tuo että sanoin hänen olevan kaikkien naisten ihannemies, jota en hänelle kerro, oli vähän niinkuin vitsi vitsi.

[QUOTE="vieras";24013315]Entäs sitten jos kokee että rakkauden tulee säilyä, mutta suhteessa kuuluu tulla ylä-ja alamäkiä eikä olla jatkuvasti vain ihanaa unelmaa?
Meillä mies on pettänyt, minä olen pettänyt, miehellä on ollut alkoholiongelma, mies on jättänyt lapsen ja kodin hoidettavakseni joskus ja silti olemme onnellisia yhdessä?
Nuo ongelmat liittyivät niihin kuuluisiin alamäkiin, menneitä aikoja ja ongelmia jotka on ratkaistu ja joita ei enää ole olemassa.[/QUOTE]

Hyvä että teillä menee hyvin tuosta historiastanne huolimatta.
Itselleni tuossa on aivan liian monta kohtaa (täydellinen muutos käyttäytymisessä) että uskoisin suhteen olevan paikattavissa. Ne kuuluisat alamäet voivat olla hankalia, mutta kyllä minulla suhde on lopussa silloin jos mieheni makaa toisen naisen kanssa. Uskollisuutta on toisillemme vannottu ja se myös pidetään. Suhde vaatii hoitamista jo ennakkoon ja tahtoa mahdollisen pahan paikan tullen. Olen täysin tietoinen kaikenlaisista houkutuksista mutta tiedän pystyväni käyttäytymään luottamuksen arvoisesti.

Harva tänne tulee hehkuttamaan, kuinka hyvin menee. Yleensä vertaistukea tai apuja haetaan siinä vaiheessa, kun on ongelmia. Tänne on myös hyvä oksentaa paha olonsa.

Ja usein se pahaolo ja ne murheet on helpompi purkaa ihan tuntemattomille,kuin niille kaikkein läheisimmille.. :)
( vaikkakin täältä voi saada vaan lisää schaissea niskaan jos täällä avautuu )

Harva tänne tulee hehkuttamaan, kuinka hyvin menee. Yleensä vertaistukea tai apuja haetaan siinä vaiheessa, kun on ongelmia. Tänne on myös hyvä oksentaa paha olonsa.
Miusta ainakin on joskus mukava kuulla,että on muitakin onnellisia pareja ja ihania parisuhteita :)
eikä aina vaan tuoda esille niitä surkeita aviomiehiä ja surullisia parisuhteita.
Mukavaa että niitä posittivisiakin aloituksia ja ketjuja löytyy,kaiken muun keskellä.:)

Miusta ainakin on joskus mukava kuulla,että on muitakin onnellisia pareja ja ihania parisuhteita :)
eikä aina vaan tuoda esille niitä surkeita aviomiehiä ja surullisia parisuhteita.
Mukavaa että niitä posittivisiakin aloituksia ja ketjuja löytyy,kaiken muun keskellä.:)

Juu mukavaa vastapainoa tuo se,että huomaa,että toiset haluavat jakaa niitä iloisia ja onnellisiakin asioita muiden kanssa.
Mutta ikävä kyllä ne ikävätkin asiat kuuluvat elämään vaikka toivoisi että elämä olisi aina ruusuntuoksuista,mutta piikit siinä ruusussakin on.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24015580:
Juu mukavaa vastapainoa tuo se,että huomaa,että toiset haluavat jakaa niitä iloisia ja onnellisiakin asioita muiden kanssa.
Mutta ikävä kyllä ne ikävätkin asiat kuuluvat elämään vaikka toivoisi että elämä olisi aina ruusuntuoksuista,mutta piikit siinä ruusussakin on.
Totta kai ikävätkin asiat kuuluu elämään ja on hyvä että voi täälläkin purkaa niitä elämän huonoja puolia ja ikäviä asioita ja saada tukea,mutta on vain välillä mukava kuulla mukavista asioita ja parisuhteista,aika ikävää olisi jos täällä jaettaisiin pelkästään huonoja kokemuksia.:)

• Tykkää
Reactions: röppö
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24015241:
huoh...
Musta tuntuu että sä et tiedä kuka minä olen tai kenen kanssa elämääni jaan joten olisi ehkä parempi ensin selvittää asia,ennen kuin julkisesti heittelee olettamuksiaan...
Tai sitten vain pitää ystävällisesti huolta omasta suhteestaan :)
Sullahan on tuossa oma (ainakin oletan niin) kuvasi, joten eikai ole niin hirveän vaikeaa arvata kuka olet. Siis jos sinut tietää/tuntee irl.

[QUOTE="Inhimillinen tekijä";24015811]Sullahan on tuossa oma (ainakin oletan niin) kuvasi, joten eikai ole niin hirveän vaikeaa arvata kuka olet. Siis jos sinut tietää/tuntee irl.[/QUOTE]

Joo huom JOS tuntee ! :)
Tai jos edes TIETÄÄ kenen kanssa seurustelen :)

Ja jos tulee, yleensä saa vaan paskaa niskaansa tai leventelijän maineen.

Mut on lapsuudenkodissa opetettu että ei saa leveillä hyvillä asioilla, sekä lapsena huomasin kuinka tavaroista ja vaatteista oltiin kateellisia, opin ettei kauheesti kannata kertoa. Lisäksi olen huomannut että ikävien asioiden kertomisella ihmiset enemmän antavat toisilleen sympatiaa.

Mun täytyy aina tsempata joskus et muistan kertoa hyviäkin asioita läheisille (harvalle osaan) että en anna niin negatiivista kuvaa itsestäni. Toisaalta mä olen melko negatiivinen ihminen. Ikävä suorastaan. :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24015816:
Joo huom JOS tuntee ! :)
Tai jos edes TIETÄÄ kenen kanssa seurustelen :)
Edelleen. Sulla on profiilissa tunnistettava valokuva. Sua ei liene vaikeaa tunnistaa siitä. Olen minäkin tunnistanut palstalaisia valokuvista. :) Enkä nyt oikein ymmärrä että miksi horuksen silmä valehtelisi.

[QUOTE="Inhimillinen tekijä";24016533]Mulla on ehkä huono ulosanti tai vastaavasti sulla on turhan pitkät piuhat. Oli miten oli, mä luovutan.[/QUOTE]

Tai sitten molempia :D

Mutta siis jokatapauksessa...aivan sama,mutta voisi ottaa selvää olenko kyseinen ihminen ennen kuin tulee väittää mitään :)
Eipä mun elämäni tosta hajalle mennyt,mutta aiheutui pientä ärsytystä.. :D

[QUOTE="Vieras";24017164]ai sä seukkaat vaan ja puhut et sulla anoppi??? :D[/QUOTE]

No jos naimisiin meno on vaan seukkaamista ja jos anoppini puhuu itsestään mun anoppina niin sitten noin juu :)

[QUOTE="Horuksen silmä";24020130]Ainakin käytöstavat sulta puuttuu, mikä on harmillista.[/QUOTE]

Itse asiassa omistan erittäin hyvät käytöstavat,eriasias käytänkö niitä...Niin metsä vastaa,kuin sinne huudetaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020134:
Itse asiassa omistan erittäin hyvät käytöstavat,eriasias käytänkö niitä...Niin metsä vastaa,kuin sinne huudetaan :)

Kannattaa miettiä mitä kuvia nettiin laittaa, jos ei halua kenenkään tunnistavan itseään. Niin simppeliä se on.

[QUOTE="Horuksen silmä";24020160]Kannattaa miettiä mitä kuvia nettiin laittaa, jos ei halua kenenkään tunnistavan itseään. Niin simppeliä se on.[/QUOTE]

Ei kannata tehdä johtopäätöksiä kuvista joissa voi ihan yhtä hyvin olla vaikka vain ystävä :)
Niin simppeliä se on :)

Muutenkin on aika typerää lukea jotain facebookkia /irc-galleriaa tms,kuin raamattua...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020172:
Ei kannata tehdä johtopäätöksiä kuvista joissa voi ihan yhtä hyvin olla vaikka vain ystävä :)
Niin simppeliä se on :)

Muutenkin on aika typerää lukea jotain facebookkia /irc-galleriaa tms,kuin raamattua...

? Et kai sä nyt ystäväsi kuvia laita avattareksi tai levittele netissä?

mä en nyt tajua, miten et tajua, että sut voi ihan helposti tunnistaa, jos lukee jutut ja näkee kuvan, tottakai joku voi täällä tuntea sut vaikka miehesi kautta.

Yhteistyössä