Onnellinen parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Onnellinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020172:
Ei kannata tehdä johtopäätöksiä kuvista joissa voi ihan yhtä hyvin olla vaikka vain ystävä :)
Niin simppeliä se on :)

Muutenkin on aika typerää lukea jotain facebookkia /irc-galleriaa tms,kuin raamattua...

Typerämpää on linkittää irc galleria profiilisa tänne kaikkien töllisteltäväksi. Ja sen jälkeen alkaa tämän tasoista keskustelua. Mietihän kaksi kertaa asioita. Selväksi on tullut ainakin sinun persoonasi, hyökkäävä ja epäystävällinen.

[QUOTE="Horuksen silmä";24020130]Ainakin käytöstavat sulta puuttuu, mikä on harmillista.[/QUOTE]

Ja itse huutelet netissä tuollaisia "mä tiedänkin kuka sä oot, säpäs et tiedäkään kuka mä oon".. Olisiko ollut hyvien käytöstapojen mukaista sinunkin kertoa kuka olet? Olisi.

• Tykkää
Reactions: röppö
[QUOTE="Horuksen silmä";24020254]Typerämpää on linkittää irc galleria profiilisa tänne kaikkien töllisteltäväksi. Ja sen jälkeen alkaa tämän tasoista keskustelua. Mietihän kaksi kertaa asioita. Selväksi on tullut ainakin sinun persoonasi, hyökkäävä ja epäystävällinen.[/QUOTE]

Onneksi me ei olla mitään sukua :D
Eikä sunkaan persoonasi ole mitenkään miellyttävän tuntuinen ...;)

Ja itse huutelet netissä tuollaisia "mä tiedänkin kuka sä oot, säpäs et tiedäkään kuka mä oon".. Olisiko ollut hyvien käytöstapojen mukaista sinunkin kertoa kuka olet? Olisi.

Käsittääkseni ihmiset ovat keskustelupalstoilla ennenkin kertoneet jos tuntevat jonkun. Eihän tämä ole mikään salaseura, varsinkaan jos ihmiset kuviaan täällä esittelevät. Missään yhteyudessä en ole väittänyt tuntevani tässä keskustelussa esiintyvää nikkiä.

Ja nyt vaikka,mä olenkin käytöstapojen puutteesta kärsivä jne niin lopetan tän naurettavan keskustelun omalta osaltani..
Onneksi itse tiedän kenen kanssa seurustelen ja kenen kanssa en! :D
Ja se asia,kun ei täällä kaikille kuulukkaan...:whistle:

[QUOTE="Horuksen silmä";24020291]Käsittääkseni ihmiset ovat keskustelupalstoilla ennenkin kertoneet jos tuntevat jonkun. Eihän tämä ole mikään salaseura, varsinkaan jos ihmiset kuviaan täällä esittelevät. Missään yhteyudessä en ole väittänyt tuntevani tässä keskustelussa esiintyvää nikkiä.[/QUOTE]

Niin mutta ihmetteletkö tosiaan jos kohde ei ole iloinen tuollaisen puskasta huudon jälkeen, vaikka kuinka olisi laittanut kuviaan? Ja nyt heittäydyt joksikin marttyyriksi.. Aika outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020292:
Onneksi itse tiedän kenen kanssa seurustelen ja kenen kanssa en! :D
Ja se asia,kun ei täällä kaikille kuulukkaan...:whistle:

No hyvin olet sitä galleria linkeilläsi toitotellut kuitenkin kenen kanssa seurustelet.
Siksi tää keskustelu on naurettavaa.

[QUOTE="Horuksen silmä";24020327]No hyvin olet sitä galleria linkeilläsi toitotellut kuitenkin kenen kanssa seurustelet.
Siksi tää keskustelu on naurettavaa.[/QUOTE]

Mä olen linkittänyt itsestäni kuvia..jos joku käy penkomassa galleriassa muitakin kuvia ja tekee omia johtopäätöksiä niistä se on voi voi,mutta kannattaa tarkistaa asiat ennen,kuin niitä huutelee. :)
Sinä se et ainakaan osaa antaa olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;24020338:
Mä olen linkittänyt itsestäni kuvia..jos joku käy penkomassa galleriassa muitakin kuvia ja tekee omia johtopäätöksiä niistä se on voi voi,mutta kannattaa tarkistaa asiat ennen,kuin niitä huutelee. :)
Sinä se et ainakaan osaa antaa olla :D

Ok. Otan suosiolla valehtelijan viitan ylleni. Anteeksi typerät johtopäätökseni.

[QUOTE="vieras";24013376]miks noi appivanhemmat ja mies on lainausmerkeissä? tarkoittaako että eivät ole naimisissa mutta röppö käyttää noita virallisia termejä anyway?[/QUOTE]

"appivanhemmat" siksi että he eivät ole naimisissa.. eivät edes voisi olla koska tämä "mies" on alaikäinen!

Yhteistyössä