V
"Vieras"
Vieras
Kuinka monella on tiedossa tilanteita joissa lapsille on tapahtunut onnettomuus kiipeilyteilineellä, esi. käsi murtunut tms? Olen kauhulla katsellut nykyajan telineitä ja näyttää siltä että ne ovat yhä korkeampia ja vaarallisempia. Itsellä ei ollut kuin kaareva rautateline aikoinaan 80-luvulla ja siitä tipahtaminen ei tuntunut juuri missään. Mulle on nyt viikon sisällä tullut tietoon kaksi murtumaa eri lapsille (noin 5-6vuotiaat) samassa kaupungissa ja haluaisin tietää kuinka yleistä tämä on, ja kirjataanko näitä minnekään? Saako valmistaja edes tietoa laitteidensa vaarallisuudesta?