M
"Miu"
Vieras
Voisko olla, että ongelma on vaan harjaantumisen puutteesta? Itse olen kiinnittänyt huomiota siihen, että lapset ei nykyään oikein itse osaa tai saa leikkiä ja koko anan täytyy äidin olla vieressä auttamassa, viihdyttämässä ja/vahtimassa, siis ihan tollasilla 4-5 vuotiaillakin, ei vaan just kävelemään oppineilla.
Jos lapset eivät saa/osaa harjoitella ja eivät ole tottuneita kiipeilijöitä, niin vahinkoja sattuu enemmän.
Ennen muinoin ei meillä ainakaan puistossa vanhemmat juosseet perässä pitämässä kädestä kiinni, vaan lapset juoksivat ja kiipeilivät ja välillä sattui ja sitten osattiin taas varoa paremmin...
Jos lapset eivät saa/osaa harjoitella ja eivät ole tottuneita kiipeilijöitä, niin vahinkoja sattuu enemmän.
Ennen muinoin ei meillä ainakaan puistossa vanhemmat juosseet perässä pitämässä kädestä kiinni, vaan lapset juoksivat ja kiipeilivät ja välillä sattui ja sitten osattiin taas varoa paremmin...