onnistuuko teillä muilla lähteä miehen kanssa kahdestaan jonnekin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kettu

Vieras
ketuttaa jo valmiiksi kun kaveripariskunta järjestää juhlat. kovasti meitäkin sinne pyysivät, mutta eihän me sinne kahdestaan päästä kun ei ole lapsille hoitajaa. lapsia on kolme, eikä kukaan suostu niin montaa ottamaan hoitoon. eli kutsu koski mua ja miestä, mutta käytännössä taas mies menee ja minä jään hoitamaan lapsia kotiin. aina sama juttu... :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei mekään missään kaksisteen käydä.

5½ vuotta sitten oltiin kaverin häissä ja siinä se 10yhteisen vuoden aikana. Ellei sitte synnytyksiä (5kpl) lasketa :D .

Tosin ei meillä mieskään yksin käy.

Alkuperäinen kirjoittaja kettu:
ketuttaa jo valmiiksi kun kaveripariskunta järjestää juhlat. kovasti meitäkin sinne pyysivät, mutta eihän me sinne kahdestaan päästä kun ei ole lapsille hoitajaa. lapsia on kolme, eikä kukaan suostu niin montaa ottamaan hoitoon. eli kutsu koski mua ja miestä, mutta käytännössä taas mies menee ja minä jään hoitamaan lapsia kotiin. aina sama juttu... :(

Meillä järjestetään oikeastaan vaan lapsille sallittuja juhlia, eli emme tarvitse hoitajaa. Ja lapset rakastaa juhlia, saa valvoa yöhön ja syödä itsensä kipeeksi karkkia ja kuunnella aikuisten tyhmiä juttuja jne jne. Meidän juhlissa käytetään kyllä alkoakin, mutta kohtuudella. Eihän sitä pääsisi koskaan minnekään, jos aina lapset kyläkiellossa!

Meillä on mummi, isomamma jamamma ja lisäksi uki ja ukin tyttöystävä ja lasten pikkuserkun vanhemmat, tosin pikkuserkun isälle en tota nuorinta jättäis kun äärimmäisessä hätätilassa, sellaisa joilta voi kysyä koska vaan ja lyhyellä varoitusajalla, ja sit tarvittaessa löytyy kavereita kauempaakin ja onpa sitä keran körötelty 80 kilsaa siskollekin nuorinta viemään, kun isommat oli jo kaiki jossain teillään.
Eli koska vaan päästään.

Jos ei kummatkin päästä lähteen niin tosiaan ei meillä mies sitten lähde myöskään ja ihan omasta tahdosta katsoo asian niin koska eihän se aina niin reilua ois.... yhdessä lapset tehtiin ja yhdessä ne myös hoidetaan jos hoitoon saa silloin kun oisi tarvis.

Eipä meillä kauheen hyvin kyl onnistu lähteminen jonnekki kaksistaan miehen kans :heart: . Mun vanhemmat asuu sen verran kaukana, ettei niitä kehtaa kauheesti vaivata. Mieheni vanhempia en edes päästäs meille lapsiamme hoitamaan, enkä veis ipanoita sinnekkään. Muut sukulaiset asuu kauempana, eikä ystäviäkään kauheesti ole, jotka ois hoitoapuna.
Mutta hyvin sitä ollaan pärjättä ilman iltarientoja :D

kyllä me päästään. yli yön hoidot ois hyvä sopia etukäteen,mun vanhemmat on kuitenkin meneviä ihmisiä itsekin. miehen vanhemmilla ei lapset oo ollukkaan vielä yötä,enkä pidä siihen mitään kiirettä.. lapsia on kaksi,kolmas heinäkuussa. kolmenkanssa onkin varmasti vaikeempaa,mutta ei mahdotonta. meillä noi menemiset niin että toinen jää kotiin riippuu siitä kumman kaverilta kutsu on käynyt.. hirveesti mies ei edes välitä juhlia.

Vain anoppi pärjää näille ja voihan sitä pari kertaa vuodessa pyytää. extempore ei mennä mihnään. Keskellä päivää voi jättää mun äitille pariksi tuntia, mutta ilta ei taia siltä onnistua.

Yhteistyössä