Onnitellakko pojan isää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entiiä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

entiiä?

Vieras
Poika ei ole koskaan ollut juurikaan tekemisissä isänsä kanssa. Tavannut noin tunnin per kerta ehkä kymmenisen kertaa koko ikänsä aikana,poika on 6v.( aina minun seurassa,koska isälle ei uskalla antaa ilman valvontaa poikaa. ) Poika tietää kyllä että hän on isänsä,mutta minkäänlaista suhdetta heillä ei ole.
Eskarissa poika oli tehnyt enolleen isänpäivä-kortin.

Pitääks mun laittaa tekstari pojan isälle? vaikka siis poikaa ei kiinnosta onnitella?

en laittas. tuskin se sitä arvostas ja jos ei poikaasikaan kiinnosta niin..
En muutenkaan ymmärrä et miks just isänpäivänä kaikki on herkillä aiheesta, vuodessa on kuitenkin aika monta muutakin päivää jolloin isät vois muistaa lapsia ja lapset isiä, Jos ei yhteyttä muutenkaan niin minusta aika selvä viesti miten isänpäivänä toimitaan.

Mäkin ajattelen noin,ettei ansaitse onnitteluja, mutta tuli vaan mieleen että pitäisikö... Enpä onnittele, ei hänkään muista edes jouluna/ synttäreillä lastansa.

SInuna en laittais,enkä laita meiltä lapsilta heidän bio isälleenkään.
Isä ei ole 7 vuoteen ollut missään tekemisissä ja musta on ihan kornia jos isänpäivä onnittelut laittaisin vain sillä perusteella että on saanut mut joskus raskaaksi.Siinä hänen osuutensa likimain...

En muista minäkään jouluna enkä synttäreinä.Eipä hänkään muista lapsiaan koskaan.Miksi mun pitäis isoa miestä paapoa..
Ei todella ansaitse.Isyys ei ole sitä että on siittänyt lapsen.SE ansaitaan.