Onpa aikamoisia mekkoja pienille tytöille (sis.linkin)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä oli aika ihana ylin mekko vasemmalla. Voisihan tuon ostaa vaikka tytön ekoille synttäreille :) Mulla oli lapsena ihania prinsessamekkoja, mitä mun setä teetti Thaimaassa mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja no voi sentäs;27241839:
Ei suomalaisen lapsen pidä pukeutua mihinkään tuollaiseen! Herranjestas aivan liian yliampuvaa! Kyllä pitää olla mieluummin harmaata säkkikangasta ja mahdollisimman suoraviivaista! Elämän pitää olla harmaata ja kurjaa, myös lapsilla!

Niin, kun taas ei ole mitään välimuotoa, tai muuta vaihtoehtoa jos noista ei pidä....

Alkuperäinen kirjoittaja no voi sentäs;27242122:
Suomalaiset eukot tuntuu elävän pelkässä välimuodossa. Ettei vaan olisi liian yliampuvaa. Jotenkin kyllästyttää tällainen asenne.

Miksi makuasiat kyllästyttää? Toinen tykkää äidistä, toinen tyttärestä. Ei se sen kummempaa ole. Hyvä vaan ettei kaikki ole samanlaisia.

• Tykkää
Reactions: Anatolia
Onkohan noissa millainen vuori? Tylli raapii ikävästi, jos ei ole kunnon alushametta. Ihania kyllä muuten, mutta en ehkä omalle tytölle ostaisi. Missä hän niitä käyttäisi?

Pistin suosikkeihin tuon putiikin ;)

Siis miksi ei voisi lapsi pukeutua noin? Ainahan täällä kuulutetaan että lasten pitää pukeutua lapsellisesti, niin mitä muuta nuo rimpsumekot on kuin lapsellisuutta parhaimmillaan?

Ja hassua, että noita mekkoja saisi käyttää vain juhlissa, kun tiedetään jo suomalaisten taito pukeutua juhliin - tai siis tämän palstan äitien taito.

[QUOTE="vvieras";27242439]Onkohan noissa millainen vuori? Tylli raapii ikävästi, jos ei ole kunnon alushametta. Ihania kyllä muuten, mutta en ehkä omalle tytölle ostaisi. Missä hän niitä käyttäisi?[/QUOTE]

Ihan tiedoksi vain, tylliäkin on monenlaista, jopa pehmeää. En usko että noissa ihan sitä raapivampaa on käytetty ja tokihan kunnon hameessa vuori on. Varsinkin tuon hintaisessa ;)

[QUOTE="mies";27241904]Oolalaa :) Ehkä... :) Jos vain tietäisin sinusta lisää (lähinnä näkö, ikä, luonne). Jos laittelet yhteystietoja niin mielelläni otan yhteyksiä! ;)[/QUOTE]

Ihan tässä hämilleen menin kun en lainkaan odottanut lämpenemistä ehdotukselleni ;) Mitähän tässä... uskaltaako sitä hypätä tuntemattomaan?

[QUOTE="vieras";27241946]Eikö sillä sitten ole mitään väliä, jos ovat lapsen makuun?[/QUOTE]

No, kuten sanoin mulla ei ole tyttöjä ja myöskin sanoin että voisin ostaa tuollaisen leikkeihin (jos hinta olisi matalampi), eli kyllä lapsikin saisi mitä haluaa.
Mutta äitinä/vanhempana minä päätän kyllä mikä on mielestäni sopiva asu lapselleni juhliin.
Esim. mulla tosiaan poikia ja jos niiltä kysyy niin juhliin voi oikein mainiosti laittaa reisitaskuhousut ja jonkun triikopaidan jossa kaulukset, nuo ei kuitenkaan mun milestä ole vaatteet joissa juhlissa ollaan, joten minä päätän mitä pukevat.

Noi tommoset on tehty ehkä vähän varakkaamman perheen tytöille;) Lastenhuoneetkin on ihan toistaluokkaa.. Googlatkaa vaikka Nursery, niin huomaa eron suomalaisen ja amerikkalaisen lapsen välillä.

Alkuperäinen kirjoittaja no voi sentäs;27242455:
Ihan tiedoksi vain, tylliäkin on monenlaista, jopa pehmeää. En usko että noissa ihan sitä raapivampaa on käytetty ja tokihan kunnon hameessa vuori on. Varsinkin tuon hintaisessa ;)

Ajattelin vaan, kun itelleni ompelin sellaisen fiftarityllihameen (alushame) ja siihen piti laittaa sitä karkeampaa tylliä, että se nostaa sen päällyshameen kunnolla... vaikka laitoin vuorikankaan, niin silti se tuntuu välillä kintuissa ikävältä.

Ajattelin kyllä tytöllekin jossakin välissä ommella tyllihameen, mutta ehkä vähän semmoisen ns. vaatimattomamman, missä on helpompi liikkua :)

Ai, onhan tuossa sanottu, että ovat pehmoista tylliä. Mitenhän ne sitten pitää ryhtinsä? Kun jo tuota karkeampaakin pitäisi välillä tärkätä (tai jopa liivatteella jotenkin kovettaa), että se kestää puffina kunnolla.

Ajattelin vaan, kun itelleni ompelin sellaisen fiftarityllihameen (alushame) ja siihen piti laittaa sitä karkeampaa tylliä, että se nostaa sen päällyshameen kunnolla... vaikka laitoin vuorikankaan, niin silti se tuntuu välillä kintuissa ikävältä.

Ajattelin kyllä tytöllekin jossakin välissä ommella tyllihameen, mutta ehkä vähän semmoisen ns. vaatimattomamman, missä on helpompi liikkua :)

Meillä on tytöllä halpa tyllihame, se mistä oli aiemmin jo kuva, ja se on sellaista pehmeää ja joustavaa tylliä, mutta sitä on niin monta kerrosta ja reunoissa rypytetyt kaistaleet (:rolleyes: ymmärsiköhän kukaan), joten se on runsas.

Tää on kuin can can- hame pienoiskoossa. En ostaisi omalle tyttärelleni.

http://www.lastentaikamaa.fi/epages/GPL.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/01122008-116112/Products/PINKBRO/SubProducts/PINKBRO-0001

Yhteistyössä