Onpas tänne tullut paljon uusia mustia nikkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vanha harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aika moni on samoja, mut uudella nikillä ja jopa uudella elämäntarinalla. Se on tää palstailu niin ihmeellistä. Lisäksi on useita joilla on useampi profiili ;)

No koska ne vanhat mustat lähti ovet paukkuen: "Pyh, pitäkää tunkkinne, mä lähden, enkä IKINÄ tule takaisin, ikävöikää sitten kun palsta hiljenee, jne. muuta kuraa.."

Ei tuon jälkeen tulla enää takaisin samalla nikillä. :D

Turha lähteä, palstariippuvuus voittaa aina ja sitten tullaan häntä koipien välissä takaisin. :D

[QUOTE="viera";29311609]No koska ne vanhat mustat lähti ovet paukkuen: "Pyh, pitäkää tunkkinne, mä lähden, enkä IKINÄ tule takaisin, ikävöikää sitten kun palsta hiljenee, jne. muuta kuraa.."[/QUOTE]

Ei kai nyt kaikki noin lähde... Mäkin vaan hiljaa hiivuin pois. :D Ja viime aikoina olen vuosien tauon jälkeen löytänyt itseni satunnaisesti täältä itseäni viihdyttämästä. :D

• Tykkää
Reactions: Julmis
[QUOTE="viera";29311609]No koska ne vanhat mustat lähti ovet paukkuen: "Pyh, pitäkää tunkkinne, mä lähden, enkä IKINÄ tule takaisin, ikävöikää sitten kun palsta hiljenee, jne. muuta kuraa.."

Ei tuon jälkeen tulla enää takaisin samalla nikillä. :D

Turha lähteä, palstariippuvuus voittaa aina ja sitten tullaan häntä koipien välissä takaisin. :D[/QUOTE]

Joo ja sit aloitetaan ketju otsikolla hei olen uusi täällä, haluatko kysyä jotain :laugh:

[QUOTE="vierailija";29311637]Joo ja sit aloitetaan ketju otsikolla hei olen uusi täällä, haluatko kysyä jotain :laugh:[/QUOTE]

Aivan juuri, ja kummasti sitten on heti kärryillä palstan tapahtumista kuka on kukin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29311735:
Tämä on jo yhtä huvittavaa kuin se Akaatti-Tuulipuku -jankutus. :D
Mukavaa että sinulla on hauskaa, mutta voit kysyä vaikka modeilta asiasta. Minä olen minä ja Kfkfkf on hän= kaksi eri henkilöä.
=)

Mukavaa että sinulla on hauskaa, mutta voit kysyä vaikka modeilta asiasta. Minä olen minä ja Kfkfkf on hän= kaksi eri henkilöä.
=)

No en minä sitä nyt tarkoittanut. Minusta on aina ollut jotenkin hassua, kun Akaatti joutuu aina jonkun pitkän kirjoituksen sivulauseessa tokaisemaan sen "en ole tuulipuku". Siis se tyyneys asian suhteen on jotenkin niin koomista. Joo, outo huumorintaju minulla.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29311764:
No en minä sitä nyt tarkoittanut. Minusta on aina ollut jotenkin hassua, kun Akaatti joutuu aina jonkun pitkän kirjoituksen sivulauseessa tokaisemaan sen "en ole tuulipuku". Siis se tyyneys asian suhteen on jotenkin niin koomista. Joo, outo huumorintaju minulla.
Itse en oikeasti muista ketään Tuulipukua täältä. Akaatti kirjoittelee edelleen ainakin välillä. Itseäni huvittaa nuo huutelijat, mielenkiintoista että kauako he jaksavat. Taidettiin melkein lyödä asiasta vetoa Kfkfkfn kanssa silloin kun "kohu" alkoi.
=)

[QUOTE="vierailija";29312106]Dirty Danceria ei ollut vaikea tunnistaa.[/QUOTE]Kukas se sitten muka on? Ite en tunnista uusista entisiä yleensä. Ei niin mahdottomasti kiinosta. Joitakin sitten tunnistaa ja ihan vain sen takia että on tykännyt heidän jutuistaan jo aikaisemmin.

Yhteistyössä