Ollaan uusioperhe,eli mies menee omaa isäänsä moikkamaan,minä ja lapset käydään vaarille viemässä kortit (minun isä) ja lopuksi lapset näkee oman isänsä hänen vanhemmillaan....suhteellisen väsyttävää kun viel viimesilläni lyllerrän,ja julkisilla,mutta onnex kerran vuodessa on tämäki rundi vaan
Keskenään. Mun isäni on kuollut ja mies käy tapaamassa omaa isäänsä lasten kanssa. Tai sitten sinne kutsutaan, en tiedä vielä.
Enkä kyllä tiedä vielä sitäkään että juhlitaanko meillä nyt sunnuntaina vai vasta ensi sunnuntaina kun en tiedä miehen töistä.
Yleensä ollaan ensin vietetty kotona ja sitten käyty molempien pappojen luona myös isänpäivä kahvilla.Tänä vuonna vietetään kokonaan kotona sillä esikoisella sikainfluenssa,mut vietetäänkin sitten pitkän kaavan mukaan.Ensin aamupalaa ja lahja isälle ja päivällä sitten tehdään jotain hyvää ruokaa :heart:
Yleensä käydään sekä mun että miehen isän luona ja sit vielä mun papan luona. joksus ollaan myös sit trefata mun isää siel papan luona1tänä vuonna ollaan kutsuttu meidän isät meille syömään..pappa ei tulis kutienkaan kun odottavat siel vieraita..ja taidetaans eil käydä vasta ens viikolla kun mä olen tervehtynyt tstä flunssasta..!on jo sen verran iäkäs ja nyt ollut ongemia sydämen kanssa..ettei viitsi mennä tartuttaan vaikkei tää sikaa olekaan!