Oon ihan idiootti..tai jotain??!!??:D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja röppö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

röppö

Aktiivinen jäsen
23.04.2008
8 706
2
36
Yks mies on jo pitkään mulle kertonut,et on kiinnostunut musta ja nyt lähtee Rovaniemelle reiluksi viikoksi ja pyysi mua mukaan..
ja mun tekis mieli lähteä...
Niin hullulta kuin se kuulostaa..
Tänää sanoin,etten vois mokomaa aikaa olla lapsestani erossa ni lupas maksaa mun lentoliput jos tuun perässä..
Vaikka oonkin vaan 150 kiloinen verkkareihin pukeutuva rumilus ni hyvin silti olis vientiä:D

Joo oon ihan pihalla..ja jopa tekis mieli lähteä mukaan..

Joo olen ollut vimeiset kuusi vuotta..suhde tällä hetkellä tai no viimeisen puoli vuotta ollut jonkin moisessa taantuma vaiheessa..
mutta mulla on periaate etten häslää muiden kanssa ja siks voisnkin nyt takoo päätä seinään ku ees aattelen moista :/

ei varmaan kannatakaan sählätä. ei se sun nyk. suhde ainakaan paremmaks sillai muutu. Puoli vuotta on tosi lyhyt aika, mikäli ootte aikonu loppuelämänne toistenne kanssa viettää. Ja vaikkette olekaan, niin jokatapauksessa toi aika on NIIN lyhyt. Meillä kesti kriisi n 1,5 v ja nyt on alkanu valoisuutta näkymään enemmän ja enemmän. Mutta molempien piti tehdä töitä ja kovasti ja huomattiin, että niin pitää jatkossakin. asuttiin muuten pari kk erilläänkin tän kriisimyksen aikana ja se auttoi vähän ottamaan etäisyyttä asioihin ja näkemään ongelmat vähän laajemmasta perspektiivistä...

No, minä en toisen miehen perään lähtis. Ensin tee selvä tästä suhteesta jatkatko vai et. Ja jos et jatka ole vähän aikaan yksinäsi ja mieti mitä haluat elämältä.
Tää oli mun mielipide ei tarvi ottaa vakavasti. :hug: :hug:

Joo jos joskus eroan ni en säntää uuteen suhteeseen suinpäin:)
Se on mun oma henk kohtainen päätös iana ollut..

Ja oon tähän nykyiseen mieheen rakastunut ja rakastan edelleen,mutta jotenkin on vaan laknut kyllästyttää tää kaikenaikainen riitely/kinastely ihan tyhmistäkin asioista..
Sit kun tulee joku joka saa sydämen tykyttää,ni en voi kuin päässäni kaksintaistelua käydä..nyt aattelin uskatautua tänne purkautuu..jos saisin jotain ihan fiksujakin mielipiteitä ja neuvoja kuten jo sainkin:)
Kiitos niistä:)
Mä en oo mikään luovuttaja ihminen,mut en jaksais koko ajan kuunnella vaan kuinka teen kaiken väärin jne..
kaipa tää tästä

Joo ja se seitsämäs vuosi on kaikilla se vaikein. Mutta sitten tulee hyviä vuosia.
Ja jos nyt joku takertuu että seitsämäs vuosi kaikilla vaikein niin ainakin kaikilla mun tuttavilla on ollut , jotka on olleet pitkässä suhteessa.