oon ihan rikki...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Mieheni kävi käsiksi tänään muhun....pimahdin ihan täysin sille yhdestä vanhasta jutusta, huusin ja raivosin sille. Se otti mua takista kiinni ja ravisteli. En tiiä mitä tollaisesta pitäis ajatella? Ei ole nyt jälkikäteenkään yhtään pahoillaan että ravisteli mua, oli kuulemma mun omaa syytä.... =( Ehkä mä vaan liiottelen tapahtunutta...ja tollainen on ihan normaalia

Alkuperäinen kirjoittaja kipinäinensääri:
En tod halua puolustella miestäsi mutta jos oli ihan viimonen, äärimmäinen keino saada sut rauhottumaan, jos meni hysterian puolelle, niin ainakin voisi sun kertomuksesta käsittää?

Tuli ihan sama mieleen, ettei keksinyt muuta keinoo...

En tod halua puolustella miestäsi mutta jos oli ihan viimonen, äärimmäinen keino saada sut rauhottumaan, jos meni hysterian puolelle, niin ainakin voisi sun kertomuksesta käsittää?

Minä kans käsitin ap:n viestistä että pimahti totaalisesti, eli ehkä miehen puolustus oli tuo.

Mulle tuli vähän sama mieleen, tietty voi johtua noista sanavalinnoista, "pimahdin ihan täysin" jne....

En tiedä, mutta sen tiedän että kyllä teidän varmaan täytyy asiasta puhua. Keskenänne, me kun emme koko tarinaa tunne...

Muuta ainakin tilapäisesti kotoa pois ja lapset mukaan! Ellet pääse turvakotiin, niin vaikka pariksi päiväksi hotellihuoneeseen, ja sieltä käsin voit vaikka puhelimella yrittää selvittää asioita miehen ennen kuin päätät seuraavasta siirrosta.

En syytä nyt sua, mutta mua ärsyttää toi tyyli millä tänne tullaan kertomaan ja odottamaan että mies yhdessä lynkataan ja se menee tyyliin näin:

"Riehuin, kiljuin, huusin, raivosin ja haukuin miestäni, ehkä tönäisin ja läpsin, sitten mies otti mua käsivarsista kiinni ja piti TOSI lujaa kiinni, apua mitä mä teen mun mies hakkaa mua?!!" Niin että kumpi sun mielestä toimii tässä enemmän väärin??

Siis ei tossa mun mielestä ole mitään, jos tilanne on mennyt noin kun kerroit. Sinä pimahdit, huusit ja raivosit, mies otti TAKISTA kiinni ja ravisti... So? Mitä sä teit?

Alkuperäinen kirjoittaja xxx:
Muuta ainakin tilapäisesti kotoa pois ja lapset mukaan! Ellet pääse turvakotiin, niin vaikka pariksi päiväksi hotellihuoneeseen, ja sieltä käsin voit vaikka puhelimella yrittää selvittää asioita miehen ennen kuin päätät seuraavasta siirrosta.

Eiköhän tuo mene jo vähän yli. Paitsi toki jos ap kokee että tuosta on hyötyä.
Turvakotiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:

Eiköhän tuo mene jo vähän yli. Paitsi toki jos ap kokee että tuosta on hyötyä.
Turvakotiin?

Kiinnitin huomiota siihen, että ap:n mies ollut ravistelustaan jälkeenpäin edes mitenkään pahoillaan. Kuulostaa vähän silti kuin kummassakin olisi vikaa, mutta me ulkopuoliset ei sen paremmin tarinaa tiedetä.

Anteeks mitkä lapset? Villillä arvauksella tiedät että perheessä on lapsia?

Mietin vaan että onko mieheni käytös normaalia ja sallittua. Nyt jo ihan normaalitunnelma jne mutta silti itsellä tosi pahamieli tapahtuneesta. Ei tää ollut edes ensimmäinen kerta. Puhuin mieheni kanssa tapahtuneesta niin sanoi vaan että voin lähteä menemään jos en halua hänen käytöstään kattella.... :( mut kyllä kait se mun vika oli kun en osannut pitää suutani kiinni asioista jotka mulle ei kuulu.

Alkuperäinen kirjoittaja Siis:

Anteeks mitkä lapset? Villillä arvauksella tiedät että perheessä on lapsia?

Se oli pelkkä arvaus! Jos ei lapsia, niin yksin sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin piti kysyä että onko muillakin ihan oikesti tälläistä? vain oonko mä ainut joka saan mieheni ihan raivon valtaan?

Niin siis... Sä olit itse myös raivonvallassa eikö? Oletko siis myös ainoa jonka mies saa naisensa pimahtamaan ja täysin raivonvaltaan? Eihän tässä mies ollut ainoa joka teki väärin, eihän?
Eiköhän teissä molemmissa ole nyt vikaa kuule ihan yhtä paljon. Jutelkaa, jutelkaa jutelkaa!! Ei ne asiat muuten selviä. Ja jos tunnet olosi uhatuksi omassa kodissasi niin tietty lähdet, mutta laitapa asiat ensin oikeaan perspektiiviin jooko.

Ja selvennykseksi: En ymmärrä sitä että mies TAI nainenkaan käy kiinni, tai pimahtaa tai raivoaa ja haukkuu.

niin piti kysyä että onko muillakin ihan oikesti tälläistä? vain oonko mä ainut joka saan mieheni ihan raivon valtaan?

Ei meillä ainakaan!

Erään sukulaiseni puoliso kävi minuun yhden kerran käsiksi lähes parikymmentä vuotta sitten, ja välttelen ihmistä vieläkin! Siitä voit päätellä mitä tekisin, jos oma mies kävisi käsiksi...

No en tiedä, uskoisin saavani miehen raivostumaan jos pimahtaisin sille aivan täysin jostain vanhasta asiasta.

Mutta uskoisin etten sen jälkeen menisi nettiin ulvomaan kuinka minulla on hirvittävä hirvittävä mies....

Toivottavasti takille ei käynyt pahemmin.

Mietin vaan että onko mieheni käytös normaalia ja sallittua. Nyt jo ihan normaalitunnelma jne mutta silti itsellä tosi pahamieli tapahtuneesta. Ei tää ollut edes ensimmäinen kerta. Puhuin mieheni kanssa tapahtuneesta niin sanoi vaan että voin lähteä menemään jos en halua hänen käytöstään kattella.... :( mut kyllä kait se mun vika oli kun en osannut pitää suutani kiinni asioista jotka mulle ei kuulu.

Sinä tiedät oliko tilanne "sallittu" vai ei. Koskaanhan väkivalta ei ole oikein, mutta aina ei ole niin yksiselitteistä mikä on oikein ja mikä ei. Pohdi omaa käytöstäsi myös. Sen verran voin sanoa, että meillä tapahtui samaa viikonloppuna, kun olin menossa vauvaamme syöttämään. Mieheni oli itse luvannut syöttää vauvan ja aikani häntä tuuppittua ylös kyllästyin kun hän ei saanut itseään sängystä nousemaan ja vauva rääkyi yhä nälkää. nousin itse jolloin mies nousi myös, kinastelimme ja väittelimme asiasta ja lopuksi mies riuhtoi ja töni minut sänkyyn käsistä puristaen ja lähti. Koskaan ennemmin hän ei ole minuun kajonnut, sensijaan minä olen aikaisemmin häntä läpsinyt ja potkinutkin suutuksissa. en tiedä edes mitä pitäisi ajatella, jäihän tuosta paha mieli.

Yhteistyössä