oon kuullu huhua että FACEBOOKIN SAA SAMANLAISEKS KUN ENNEN

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaahan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaahan

Vieras
tietääkö joku miten???

nykyään se on niin outo etten osaa käyttää uutisett ja tilinpäivitykset on erillään jakaikki outoo

farmville ilmotuksetkin menee omalle sivulle ei etusivulle

Jos et pidä uudesta FB:sta tässä ohjeet kuinka saat sen näyttämään entiseltään. Katso ylävasemmalla olevaa valikkoa ja klikkaa LISÄÄ. Sitten vedä TILAPÄIVITYKSET ylimmäiseksi listalle. Vetämisen jälkeen klikkaa sitä. Sen pitäisi jäädä asetuksiin ja näin on kuin ennenkin. Laita eteenpäin!

Alkuperäinen kirjoittaja nappi:
Jos et pidä uudesta FB:sta tässä ohjeet kuinka saat sen näyttämään entiseltään. Katso ylävasemmalla olevaa valikkoa ja klikkaa LISÄÄ. Sitten vedä TILAPÄIVITYKSET ylimmäiseksi listalle. Vetämisen jälkeen klikkaa sitä. Sen pitäisi jäädä asetuksiin ja näin on kuin ennenkin. Laita eteenpäin!

siis mikä lisää..mistä löydän sellasen??
ja tilinpäivytykset kun pitää olla ekana kun nyt mulla on uutiset..

koitan tässä räpeltää mutta oon niin surkee koneiden kanssa

paitsi että ku tekee ton minkä nappi laitto ni siihen tulee vaan tilapäivitykset ei niitä farmville yms....pitää painaa uutiset joka kerta ku menee etusivul et näkyy kaikki ilmotukset!

Testasin, siinä on vaan pitää laittaa toi uutiset takasin jos haluaa kirjottaa sinne jotain ite. Helpommalla mun mielestä tässä uudessa pääsee ku päivittää ite välillä sivuu painamalla F5:sta.

nyt sain tilipäivitykset ylös mutta joo ehkä jotain samaa mutta noi kuvat,farmville ym on edelleen uutisissa
muks ihmeessä ne teki facebookista näin huonon..
miks pitää miljoonaa linkkiä plärätä läpi että näkee kaikki

Kuka tietää, miks osan kavereista tilapäivitykset tulee näkyviin syötteisiin mutta ei uutisiin ja joidenkin taas toiste päin? Mikä ihme tässä on tää uus toimintaidea?!?

Alkuperäinen kirjoittaja auttakaahan:
nyt sain tilipäivitykset ylös mutta joo ehkä jotain samaa mutta noi kuvat,farmville ym on edelleen uutisissa
muks ihmeessä ne teki facebookista näin huonon..
miks pitää miljoonaa linkkiä plärätä läpi että näkee kaikki

Samaa mieltä. Ihana, ett on muitakin :D:D:D

Yhteistyössä