Oon niin huolissani...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Kaveri menee huomenna juttelemaan sen kihlatun kanssa niitten suhteen jatkosta... :/
Ja se jätkä on sellanen et se saa kamalia raivokohtauksia aina kun he keskustelee tulevaisuudesta, yhteenmuutosta, naimisiinmenosta yms... Onhan se käynyt jo käsiksikin mun kaveriin... Ja se juokin ihan kamalasti...
Oon niin järkyttynyt koska oon aina luullut et tää jätkä on yks kunnollisimmista nuorista miehistä joita tiedän :(

Ja musta tuntuu pahalta kun kaveri kyselee mun mielipiteitä siitä mitä hänen pitäisi tehdä... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja i:
Ehkä keskustelu pitäisi hoitaa puhelimitse?

Yritin ehdottaa tätäkin mut kuulemma olis heille parempi keskustella kasvotusten :/

Eihän tuossa tilanteessa oikeasti ole enää edes mitään keskustelemista. Vai meinaako se jatkaa sen kanssa?

Tai julkisella paikalla

Juu, mä sanoinkin ettei mene sit todellakaan minnekään kahdestaan... Ehdotin jopa et jos he menis jonnekin kahvilaan ja mä olisin siinä lähellä valmiina viemää tytön kotiin jos jotain sattuu...

Alkuperäinen kirjoittaja feger:
Ehkä keskustelu pitäisi hoitaa puhelimitse?

Yritin ehdottaa tätäkin mut kuulemma olis heille parempi keskustella kasvotusten :/

Eihän tuossa tilanteessa oikeasti ole enää edes mitään keskustelemista. Vai meinaako se jatkaa sen kanssa?

En tiiä... Ilmeisesti... Mä yritin kyl painottaa et se jätkä ei oo ihan terve ja sanoinkin ettei heillä oo mitään tulevaisuutta eillei se jätkä hae apua tohon juomiseen ja raivokohtauksiin...

aika karmaisevaa sanoa, mut luin tänään tuosta Sellon ampujan luonteesta, tai luonneviasta. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja sitä rataa. Naisella ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä tyypistä eroon. Ap n tutulla samantapaisia piirteitä. Jos tuo mies ei suostu minkäänlaiseen hoitoon niin...huh huh.

Alkuperäinen kirjoittaja bonja:
aika karmaisevaa sanoa, mut luin tänään tuosta Sellon ampujan luonteesta, tai luonneviasta. Sairaalloinen mustasukkaisuus ja sitä rataa. Naisella ei ollut mitään mahdollisuuksia päästä tyypistä eroon. Ap n tutulla samantapaisia piirteitä. Jos tuo mies ei suostu minkäänlaiseen hoitoon niin...huh huh.

Mua kans vähäsen pelottaa tää tilanne... :( Ja onhan toi jätkä kännissä ja suutuspäissään uhannut tappaa mun kaverin ja mitä kaikkee muuta...

Mun miehen naispuoleinen kaveri meni juttelemaan exälle ja se exä puukotti tämän naisen :(
Samanlainen tilanne oli heillä.
Tämä mies oli aiemmin sanonut, että jos hän ei saa tätä naista, niin ei saa kukaan muukaan.

Mua kans vähäsen pelottaa tää tilanne... :( Ja onhan toi jätkä kännissä ja suutuspäissään uhannut tappaa mun kaverin ja mitä kaikkee muuta...

No näitä riittää, mutta niin kauan kuin "uhri" ei edes ymmärrä tilannetta, siinä on paha tehdä mitään. Yleensä järkipuhe ei vaan tehoa, ennen kuin sattuu jotain...

Alkuperäinen kirjoittaja v:

No näitä riittää, mutta niin kauan kuin "uhri" ei edes ymmärrä tilannetta, siinä on paha tehdä mitään. Yleensä järkipuhe ei vaan tehoa, ennen kuin sattuu jotain...

Niinpä... Mä yritin selittää hänelle et kannattaa toimia nyt kun se vielä on mahdollista... Jos se jätkä ei suostu hakeutumaan hoitoon niin kannattaa unohtaa se...

Nonnih... He nyt sit aikoo yrittää uudelleen... Olivat sit päättäneet tänään jo puhua jatkosta... Miks musta tuntuu et tää päättyy vielä huonosti? :ashamed:

Yhteistyössä