oon ollu miehelle tosi inhottava tänään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iisa

Vieras
osoitan jollainlailla mieltäni,koska mies on ollu mua kohtaan niin ärsyttävä.mut onneks saatiin puhuttua asiasta ja se auttoi.mä en nimittäin enää halua tapahtuvan sellaista et mies alkaa kännissä vonkaamaan ja jos en suostu niin se suuttuu aikalailla!!!!!oon pihtari yms...ja huom.olin itse selvinpäin ja niin väsyny etten vain jaksanu.muutenki se kohtelee mua kännissä tosi törkeesti!tuskin teidän miehet käyttäytyy näin??oon sanonu et ei jois itteesä humalaan jos on tollanen,,,,

Alkuperäinen kirjoittaja iisa:
osoitan jollainlailla mieltäni,koska mies on ollu mua kohtaan niin ärsyttävä.mut onneks saatiin puhuttua asiasta ja se auttoi.mä en nimittäin enää halua tapahtuvan sellaista et mies alkaa kännissä vonkaamaan ja jos en suostu niin se suuttuu aikalailla!!!!!oon pihtari yms...ja huom.olin itse selvinpäin ja niin väsyny etten vain jaksanu.muutenki se kohtelee mua kännissä tosi törkeesti!tuskin teidän miehet käyttäytyy näin??oon sanonu et ei jois itteesä humalaan jos on tollanen,,,,

mun mies käyttäytyy samalla tavalla, ja on tosi ärsyttävä kännissä.
mä en halua sekstailla kun mies on kännissä, se on vaan niin inhottavaa ja ärsyttävää hommaa silloin. kestää liian kauan, ja hyvä että mies pysyy sängyllä kun hoippuu, ARGH, oikeen pistää vihaksi kun ajatteleekin

Yhteistyössä