Oon ollu tytölle äkänen ja harmittaa =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jehan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jehan

Aktiivinen jäsen
29.06.2009
1 122
0
36
Tuo nukkumaan käyminen on ollu yhtä pelleilyä. Oon sit komentanu tiukasti nukkumaan ja tyttö lopettaakin sillo ainaki hetkeks. :ashamed:
Nyt on tosi harmi fiilis ollu ko en haluu et nukkumaan käyminen olis kurjaa ko äiti komentaa :( LUPAAN olla huomenna parempi äiti!!!!

Kyllä sitä välillä hermostuu mutta turha tuosta on masentua, Meillä kans aina nukkuminen vaikeeta ja joutuu joka päivä sanomaan tiukemmin kun muuten menee pelleilyksi! Ei se tee susta huonoa äitiä!

Meillä nukkumatti antaa odottaa itseään, joskus todella myöhäisellekin! (puoleenyöhön tms) Hankalinta on se, että lapsi on ÄÄNESSÄ (=pulisee omiaan) koko tuon ajan! Asumme kerrostalossa, ja minä olen jo ihan stressissä asiasta, kun seinät ovat kuin paperia ja varmasti lapsen ääni kuuluu naapureihin, ehkä häiritseekin heitä! Ja olen aina todella äkäinen, yritän välillä tiukasti komentaa olemaan hiljaa, mutta tuloksetta.

Kovalla komennolla ollut meilläkin poika tänään: puheet meni iltapäivällä, kuin kuuroille korville. Mutta kun tiukalla rajpjen asettelulla saatiin rauha maahan ja sanoin pojalle rakastavani häntä kaikesta huolimatta--- lapsi halasi minua ja sanoi " minäkin rakastan sinua, äiti."