oon ollut viikon polttamatta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oho!

Vieras
Yhtäkkiä en vaan halunnut. Mulla on vielä ehkä 5-6 tupakkiaki askissa, mut en vaan ole halunnut polttaa niitä.:-o

Oon polttanut eka noin 5v, sit en taas yhtäkkiä enää halunnutkaan polttaa ja lopetin ku seinään. Siitä reilu kk päästä olin raskaana (en vielä ku lopetin). Sit toissa kesänä aloitin iltaröökaamisen, yksin ollessaa ja tiettyjen ihmisten seurassa polttelu. Nyt se taas loppu ku seinään. Ei vaan enää tehnyt mieli. Oonkohan kohta raskaana sitte. :D

Nii'i, lapset kärsii. Siksipä ehkä röökasin illalla-->lapsi nukkuu ja itse suihkun kautta petiin, sekä yksin ollessa--> lapsi ei ole näkemässä tai haistelemassa. Vaikka kyllähän se lapsi kärsii sitten myöhemminkin, jos keuhkosyövän tai mitä tahansa saan. :(

Mun veli muute pelkäsi kuolevansa keuhkosyöpään ja lopetti röökaamisen. Oli 6kk polttamatta ja kuoli liikenneonnettomuudessa.. En silti puolustele röökaamista. Helvetin typerää ja hyödytöntä hommaa. Menee rahat, terveys ja haisee pahalle. Nyt ei käy ees mielessä aloittaa enää. Oikein hyvä fiilis ja lenkilläki ilma kiertää paremmin! :):):)

Yhteistyössä