Oltiin syömässä anopilla ja sinne tuli myös miehen siskot lapsineen. Meidän poika on hieman villi tai sanotaanko, että kaipaa kovasti huomiota ja jos ei saa niin alkaa pöllöilemään. Jotkut pelasi aikuisten pelejä ja pojalle oli mukana omia juttuja. Poika kumminkin halusi mennä aikuisten peleihin mukaan ja pääsikin, mut hetken päästä alkoi sössiä ja häiritä peliä. Välillä meni hyvinkin. Koko ajan oli pientä hässäkkää ja jouduttiin komentamaan poikaa(myös muut) ja mulle riitti kun poika meni lähes makaamaan kahvipöytään ja kaatoi kuivakakut pöydälle. Otin pojan ja aloin pukea(väkisin) ja lähettiin kotiin(asutaan naapureina). Mies jäi tytön kanssa vielä sinne. Anoppi yritti sanoa, ettei se ole niin vakavaa jne...Mä vaan sanoin, että parasta mennä kotiin rauhoittumaan kun ei muu auta. No mies tuli 30min myöhemmin ja sanoi, että anoppi ei ollut tykänny mun tavasta viedä poika pois ja mä olen kuulemma liian ankara. Sit kysyi mieheltä, että lyönkö mä poikaa kun poika on sanonut joskus anopille, että olen lyönyt sählymailalla häntä
En todellakaan ole millään tavalla lyönyt poikaa ja jos on sattunut niin, että olen "lyönyt" mailalla niin se on tapahtunut pelatessa(en kyllä muista sellaista). Kamala kuulla tollasia syytöksiä. Huomenna on mun synttärit ja mä en haluais koko akkaa tänne syytöksineen päivineen. Meillä on aina ollu hyvät tai oikeastaan ihanat välit, mut nyt en tiiä mitä ajatella koko naisesta. Olinko mä sit liian ankara kun ajattelin samalla poikani parasta, että pääsee kotiin rauhoittumaan ja ei tartte komentaa koko aikaa? Anoppi on muutenkin sellainen, joka antaa lähes kaiken pojalle. Kyl vituttaa!!!!!!