A
ainut varmaan
Vieras
Musta ei tunnu yhtään kivalta, kun meille tulee vieraita kattomaan vauvaa ja kysymättä mitään, ottavat vauvan syliinsä. Vauva ei selvästikään edes halua vieraitten syliin, koska alkaa itkemään ja katsoo minua loukkaantuneena. Miksi häntä pitäisi sitten kiusata noin.? Sitten kun vauva itse haluaa olla vieraitten sylissä, niin se on ok. Enkä innostu siitäkään, että mulle ehdotellaan, että voivat ottaa vauvan hoitoon, että pääseen tuulettumaan. Ei mun tarvii päästä mihinkään ilman vauvaani. Oon alkanu välttelemään sellaisia kyläilypaikkoja, joista tiedän, että siellä vauva viedään sylistä tai laitetaan mut tekemään kotitöitä ja he haluavat hoitaa vauvaani. Kyllä mä haluan hoitaa itse vauvani, kotitöitä en oo innokas tekemään ja jos joku nyt haluaa auttaa minua, niin voivat tehdä niitä kotitöitä puolestani.
Olenko mä ainoa, kun en tunne ketään muuta, joka ei halua antaa vauvaansa muiden hoidettavaksi. En kyllä itsekään ole kaappaamassa toisen vauvoja syliini, olkoot miten söpöjä tahansa. Mä en vaan halua.
Olenko mä ainoa, kun en tunne ketään muuta, joka ei halua antaa vauvaansa muiden hoidettavaksi. En kyllä itsekään ole kaappaamassa toisen vauvoja syliini, olkoot miten söpöjä tahansa. Mä en vaan halua.