Oonko mä itsekäs??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
Mulla on 2v poika ja 2kk tyttö... Ja mieli tekisi lähteä tuuletumaan viikonloppuna. Lapsille olisi luotettava ja hyvä hoitaja, molemmat menisivät samaan paikkaan tytön kummille. Poika on ollut siellä ennenkin, ja vieraillaan usein muutenkin puoli ja toisin.

Vähän mietityttää kun tuo tyttö on niin pieni vielä... Mutta mulla on ollut vapaailta viimeksi silloin kun poika oli 6kk, tai oli myös viime kesänä mutta olin raskaana silloin ja aika meni vain nukkumiseen. Nyt sitten olisi mahdollisuus lähteä, seuraava mahdollisuus tulee vasta kuukausien kuluttua kun tuo hoitaja lähtee kauemmas töihin...

Jos todella tuntuu, että tarvitsisi päästä tuulettumaan niin mene ihmeessä. Onhan tyttösi vielä hyvin pieni, mutta pärjää varmasti. Sinulle se voikin olla sitten vaikeampaa :)

Mä tosiaan tarvisin vähän vapaata... Tuntuu etten ole enää mitään muuta kun kotiorja, joka täyttää niin lasten kun miehenkin toiveita, itseni oon saanu unohtaa kokonaan. Olisi niin ihanaa taas olla Nainen, yhden illan ajan... Sitten taas jaksaisi tätä arkea ja äitinä oloa. Ja ehkä mieskin tajuaisi että mä oon myös nainen vaikka tää äidin rooli peittääkin sen alleen.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No onko hoitopaikka kaukana?
Voitko sinäkin mennä sinne yöksi? Kompromissi ratkaisu; pääset ulos, mutta saat olla yön vauvan kanssa.

Tää olisikin ihanne ratkaisu. Mutta kun matkaa on 20km niin ei onnistu. Lähtisin kuitenkin illalla kasin maissa, peittelisin pojan ensin sänkyyn ja aamulla hakisin lapset 10 maissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Minusta olisi ehkä parempi os esim. isä jäisi hoitamaan noin pientä. Muuten ihan ok.

Isä kyllä hoitaa vauvaa kun mä olen kotona, mutta yksin ei uskalla jäädä vauvan kanssa. On niin epävarma noin pienen kanssa, poikaakin hoitaa jo nykyään mutta ei uskaltanut jäädä hänenkään kanssa yksin ennenkun poika täytti 1v.

En lähtisi! Liian pieni yökylään! Voisitko keksiä jotain muuta, esim. shoppailua, elokuvia, ulos syömään tms. sillä tavalla että et olis yötä pois vaan muutaman tunnin vain. Tai jos lähtee "kapakkaan" niin selvin päin ja vauvan luokse yöksi.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Minusta olisi ehkä parempi os esim. isä jäisi hoitamaan noin pientä. Muuten ihan ok.

Isä kyllä hoitaa vauvaa kun mä olen kotona, mutta yksin ei uskalla jäädä vauvan kanssa. On niin epävarma noin pienen kanssa, poikaakin hoitaa jo nykyään mutta ei uskaltanut jäädä hänenkään kanssa yksin ennenkun poika täytti 1v.

:o

Siis yöksi yksin, kyllä yli puolivuotiasta pari tuntia hoiti... Onko tää sitten jotenkin kummallista?
Mulla tulee itellekin epävarma olo kun näkee miten epävarma mies on jos vauva itkee. Ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä eikä erota onko vauvan nälkä vai väsy jne.

Lähdin itse 4 päivän ulkomaan reissuun, kun vauva oli 3 kk. Sain opiskeluihin liittyen ilmaisen matkan, mitä en halunnut jättää käyttämättä. Päätös oli vaikea, mutta vauva pärjäsi isänsä kanssa hyvin sen ajan. Eli mielipiteeni on, lähde ihmeessä.

Ja nythän vauva vielä kannattaa viedä hoitoon kun hän ei vierasta vielä eikä pelkää!!!!!!! Noin pienellä vauvalla ei kauheasti ole väliä kuka häntä hoitaa, kunhan saa hyvää hoitoa

Siis yöksi yksin, kyllä yli puolivuotiasta pari tuntia hoiti... Onko tää sitten jotenkin kummallista?
Mulla tulee itellekin epävarma olo kun näkee miten epävarma mies on jos vauva itkee. Ei oikein tiedä mitä pitäisi tehdä eikä erota onko vauvan nälkä vai väsy jne.

Kyllä minusta kuulosta tosi oudolle ettei isä osaa lastaan hoitaa, meillä kai mies jäi kotiin hoitamaan molempia lapsia heidän ollessa 6kk:n ikäisiä, ja aiemminkin hoiti heitä tosi paljon...

Yhteistyössä