M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Miks niin vararattaiksi? Minusta paras, yksinkertaisin malli mitä rattaissa on.
Niin ja näiden rattaiden ja 1500euron hilavitkuttimien välissä ei ole mitään vaihtoehtoa vai?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Et sinä ap ole pihi vaan nirppanokka. Lapsesi on varmaaankin superonnellinen 1500 euron hilavitkutin-vaunuissaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mä tahtoisin kans Scootterit mutta ihan järkyttäviä hintoja pyytävät käytetyistä |O
Alkuperäinen kirjoittaja s:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Mä tahtoisin kans Scootterit mutta ihan järkyttäviä hintoja pyytävät käytetyistä |O
Millaset on scooterit??
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Mä olen kans ettiny kaksostenrattaita käytettynä jo monta kuukautta. Mut en mä ala maksaan niistä montaa sataa euroa vaikka kuin olis uutena ollu miljoonan jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:Mä olen kans ettiny kaksostenrattaita käytettynä jo monta kuukautta. Mut en mä ala maksaan niistä montaa sataa euroa vaikka kuin olis uutena ollu miljoonan jne.