Oonko minä pihi vai maksaako nykyään kaikki käytetyt raattaat ihan sikana, nämäkin linkin rattaat 80e, vaikka minusta joutaisivat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tarttisin ensi kesäksi jotkut kevyet mutta tulkevat rattaa 2-vuotiaalle. keäsn jälkeen niillä ei olisi kauheasti käytöä, mietin Ponyja tai Scootereita, mutta ihan törkyhintaisa käytettyinä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Et sinä ap ole pihi vaan nirppanokka. Lapsesi on varmaaankin superonnellinen 1500 euron hilavitkutin-vaunuissaan.
Niin ja näiden rattaiden ja 1500euron hilavitkuttimien välissä ei ole mitään vaihtoehtoa vai? ;) Kyllä voisin nuokin vararattaiksi ottaa mutte 80e on tuonikäisistä rattaista aivan liika, se oli pointti

Sika hinta, en maksaisi ikinä. Mä olin pyytämässä meijän v.2003 Emmaljungan yhdistelmistä (jotka on kyllä hyväkuntoiset ja siistit) 70 euroa, ennenkuin päätettiinkin yrittää toista lasta.
Jotkut kiskoo kirpparillakin ihan hirveitä hintoja rikkinäisistä tuotteista ja se pistää kyllä naurattamaan. Miten jollain on pokkaa?

Voi tsiisus :D 25e tollassista..just juu..nkä kyllä noista aloittajankaan linkittämistä rattaista maksais tota hintaa. Ostin keväällä Brion vaunut vm 2005,todella siistit ja hyväkuntoiset ja maksoin niistä 120e

Hieman on joo nuo hinnat korkeet. :/ Me kans kateltiin vaunuja käytettynä, mut ihan sairaat hinnat oli! :o Ostettiin sitten Carenan uudet vaunut, ovat uudet ja hintakaan ei paha! :) Ja hyvin pelittää ;)

Mie oon ostanu yhdistelmä rattaat joilla oon pärjänny siihen asti ku lapsi on ollu niihin liian iso. Näin ollen jo ruvennut pyöräileen itse ja jonkin veran jaksanut myös itse kävellä.

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Mä olen kans ettiny kaksostenrattaita käytettynä jo monta kuukautta. Mut en mä ala maksaan niistä montaa sataa euroa vaikka kuin olis uutena ollu miljoonan jne.

Mä löytin huutiksesta 100 eurolla emmaljungan tuplat, jes! :)
Ja ovat hyvät!

Alkuperäinen kirjoittaja Minttu:
Mä olen kans ettiny kaksostenrattaita käytettynä jo monta kuukautta. Mut en mä ala maksaan niistä montaa sataa euroa vaikka kuin olis uutena ollu miljoonan jne.

http://www.vaunula.fi/kaksosten.htm

Tuolla ei maksa montaa sataa uudetkaan.

Yhteistyössä