Oonko nipo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minä

Vieras
Mies käyttää jo aika paljon muutenkin aikaa koneella, mut yleensä on tullu meiän kans syömään yhessä. No nyt on alkanut syömäänkin tietokoneen ääressä, ja muu perhe sit syyään pöydässä. Siis oon toivonu, et ees kerran päiväs voitas syyä koko perhe yhes. Tästä sit suutahin miehelle...mut sano et oon tosi nipo ym. Miten teillä, ja oonko nipo?

minäki arvostan sitä ku perhe syö yhdessä, sillon tällön mies syö olohuoneessa jos näkyy joku "tärkeä" ohjelma, se jo tympäsee mut kestän aina ne yksittäiset hyppelyt ja oon saanu pidettyä suuni kiinni.

et ole nipo! mielestäni perheen yhteinen ruokailuhetki on lapsillekin tärkeä tapahtuma päivässä. meillä ainakin ruokailu on paljon rauhallisempaa ja jollain tapaa hauskempaa kun olemme kaikki pöydässä. meilläkin tahtoo vaan tuo mies painua koneelle lautasen kanssa..sitten jos minä erehdyn lautaseni siihen hinaamaan niin alkaa nakutus "älä syö siinä,ettei koneelle mene ruokaa".. kyllä minä ainakin ärähdän jos yhteinen ruokahetki jää väliin ihan vaan sen takia kun koneella on jotain kiinnostavaa!!

Minusta lapsille olis hyvä opettaa että edes yksi ateria päivässä syödään yhdessä ja jutellaan päivän kuulumiset... tekee hyvää päälle ja sielulle.... :saint:

Yhteistyössä