N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllähän se jotain ihmisestä kertoo, mut niin kertoo moni muukin asia. Itse en vois luottaa ihmiseen joka esim pettää puolisoaan tai on väkivaltainen, enkä haluis varmaan olla kovin läheisissä väleissäkään. Myös runsas alkoholinkäyttö ei anna kovin positiivista kuvaa, eikä tupakointi, oikeesti miten voi huolehtia muistakaan asioista, jos ei edes omasta terveydestään! se on vähän mitkä asiat kellekin on niitä tärkeitä!
Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:Omat luottotietoni ovat kunnossa (ihme ja kumma), mutta aina on mahdollista, että sattuu jokin asia, joka johtaa noidankehään ja vie kaikki (raha-)asiat huonolle mallille, ellei alunperin suorastaan miljonääri satu olemaan. Ei voi välttämättä etukäteen tietää kenelle sellaista sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja mintsu:En pistä välejä poikki luottotiedottomienD) kanssa, mutta vaikea olla ystävä ihmisen kanssa, jolle ei uskalla ikinä lainata rahaa, maksaa shoppailureissulla sen puolesta jotain paitaa, tarjota kahveja, kun ei oo varma tarjooko takas...
Joo, oon itsekäs, mutta yks tällänen ystävyyssuhde makso miulle sata euroa ja korvaamattoman määrän pahaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja asiat kunnossa:eäilyttää toisten rahoilla elävät.
Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Mahtaakohan miestä saada nainen jolta luottotiedot menneet ja ulosotossa maksuja?
Alkuperäinen kirjoittaja miten on:Mahtaakohan miestä saada nainen jolta luottotiedot menneet ja ulosotossa maksuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mikähän täydellisyys se ap. kuvittelee olevansa, varmaan hän ei itse joudu koskaan vaikeaan elämäntilanteeseen, täytyy vain toivoa, että toiset äidit sitten potkii aptä päähän eikä anna lastensa leikkiä ap:n lasten kanssa.
Luottotiedot voi mennä monellakin tavalla, eikä vain siksi, että jättää peruslaskunsa maksamatta tai ostelee miten sattuu maksamatta. Minulla ne menivät yritysvelkojen vuoksi.