Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En mutta tuo tyyppi vahingoitti autoani ja perin häneltä vielä korjauslaskua ulosoton kautta.ootko ulosotossa duunissa?
ei näemmä kannata särkeä toisen autoaEn mutta tuo tyyppi vahingoitti autoani ja perin häneltä vielä korjauslaskua ulosoton kautta.
Kuinka yksityishenkilö voi laskuttaa ulosoton kautta?En mutta tuo tyyppi vahingoitti autoani ja perin häneltä vielä korjauslaskua ulosoton kautta.
Oletettavasti ap vaati korvauksia rikosjutun yhteydessä ja oikeus määräsi tekijän maksamaan niitä. Kun ei maksanut niin ap lähetti asian ulosottoon.Kuinka yksityishenkilö voi laskuttaa ulosoton kautta?
Mielikuvitushenkilö tekee rikosilmon mielikuvitusrikoksesta?Kai teit rikosilmon!!!
On se porvoo hurja paikka. Siellä sattuu ja tapahtuu kyllä kaikenlaista uskomatonta.
No ei tuo nyt niin epäuskottavaa ole, että joku saa tappouhkauksen.Älä muuta sano! Tästähän voisi ihan elokuvan tehdä.
Niin, aloituksessa mainitset saaneesi tappouhkauksenNo ei tuo nyt niin epäuskottavaa ole, että joku saa tappouhkauksen.
Olen minäkin saanut joskus tappouhkauksen.
Niin, aloituksessa mainitset saaneesi tappouhkauksen
Ilmoititko siitä poliisille? Saatiinko tekijä kiinni ja millainen tuomio hänelle tuli?No ei tuo nyt niin epäuskottavaa ole, että joku saa tappouhkauksen.
Olen minäkin saanut joskus tappouhkauksen.
Hän oli anonyymi. Tein asiasta ilmoituksen, mutta koska minäkin olin hänelle (mahdollisesti) anonyymi niin asiaa ei viety eteenpäin.Ilmoititko siitä poliisille? Saatiinko tekijä kiinni ja millainen tuomio hänelle tuli?
Mitä kautta se tuli? Jossain netissä vai?Hän oli anonyymi. Tein asiasta ilmoituksen, mutta koska minäkin olin hänelle (mahdollisesti) anonyymi niin asiaa ei viety eteenpäin.
Juu, yksityisviestinä.Mitä kautta se tuli? Jossain netissä vai?
Täällä!Millä sivustolla?
Et ole tosissasi. Sanoiko hän yhtään miksi vihaa sinua?Täällä!![]()
Olen kyllä.Et ole tosissasi. Sanoiko hän yhtään miksi vihaa sinua?