V
vierailija
Vieras
Onko sulla se tallella? Kopioitko sen viestin tänne?Olen kyllä.
Ärsytin häntä tahallani jossain ketjussa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko sulla se tallella? Kopioitko sen viestin tänne?Olen kyllä.
Saas nähdä koska meitsi saa, kun ärsytän myös tahallani trolleja ja mollaajiaOlen kyllä.
ei harmaat voi onneks laittaa uhkauksia yyveenäSaas nähdä koska meitsi saa, kun ärsytän myös tahallani trolleja ja mollaajia![]()
No eikä ollu. Epekki on ihan kiva ukko. Sinä välillä sait hänet kyllä ärsyyntymään melko kunnolla.varmaan epekki, sillä pruukas olla joskus pinna tiukalla
ok mutta ei musta ollut kivaNo eikä ollu. Epekki on ihan kiva ukko. Sinä välillä sait hänet kyllä ärsyyntymään melko kunnolla.Mutta ei hän silti mitään tappouhkauksia jaellut.
Mitä se sulle oikein kirjoitti?No eikä ollu. Epekki on ihan kiva ukko. Sinä välillä sait hänet kyllä ärsyyntymään melko kunnolla.Mutta ei hän silti mitään tappouhkauksia jaellut.
En ole kopioinut tänne. Se on sääntöjen vastaista.Onko sulla se tallella? Kopioitko sen viestin tänne?
No et sinäkään ollu hänelle kiva.ok mutta ei musta ollut kiva
Luetko kaikki sun yksityisviestit?En ole kopioinut tänne. Se on sääntöjen vastaista.
Saattaa ne vielä löytyäkin. Mulla on aivat tajuton määrä yksäreitä, en ole siksi viitsinyt lähteä penkomaan. En muista edes vuotta.
En mäkään usko kenenkään nykyvihreän laittavan. Mutta joku trolli voi tietty rekkautua, ihan vaan sen tehdäkseen.ei harmaat voi onneks laittaa uhkauksia yyveenä
En aina ihan heti, mutta kyllä mä mun tietääkseni kaikki olen ainakin avannut.Luetko kaikki sun yksityisviestit?
Jos jotakin epämääräistä tulee niin laittaa vaan ylläpidolle infoa, että se hullu ei jatka ja innostu pelottelemaan vielä sellaisia jotka tuollaisesta saattaa pelästyä.En mäkään usko kenenkään nykyvihreän laittavan. Mutta joku trolli voi tietty rekkautua, ihan vaan sen tehdäkseen.
En enää muista yksityiskohtia.Mitä se sulle oikein kirjoitti?
Kaivaisitko viestin ja kertoisitEn enää muista yksityiskohtia.
En mä nyt viitsi avata kun siellä on muutenkin vastattavaa.Kaivaisitko viestin ja kertoisit