Oookkkssennustautia!

03.09.2007
507
0
16
Täällä taas valvoskelen, mutta vain siksi että tyttöni on vatsataudissa.
Minä olen sellainen että jos lapset ovat kipeinä, niin en osaa nukkua kunnolla. Nytkin kun tyttö vähänkin käännähtää, menen katsomaan että oksentaako hän. Maha on kuulemma jo onneksi parempi.

Meilläkin päin sitä on ollunna tosi paljon liikkeellä, mutta onneksi ei meille ole sitä vielä tullut! Pysyn kaukana kaikista..... paitsi että kyllä esikoinen voi tuoda sen koulusta tuliaisiksi milloin vain! ;)

Meillä on kans podettu vatsatauti.Tai tänä vuonna jo kaks.Koskaan aikasemmin ei ole meillä ollu semmosta mut nyt oli kaks...
Sairaalassaki oltiin pienemmän kanssa yhen viikonlopun tiputuksessa ku oli niin kipee se maha et epäiltiin jopa umpparia vlillä...

Meillä ei enää oksenneta, mutta nyt nuorimaisella ripulia. :o
Mie en kestä näitä sairastelu putkia, kun on neljä lasta voi olla ettemme lähde minnekkään moneen viikkoon kun aina joku on kipeänä. :/
Onneksi ei mitään infulenssaa ole ollut. (koputtaa puuta)

Alkuperäinen kirjoittaja nuorena nukkunut:
Alkuperäinen kirjoittaja pitkä kiekko:
Koittakaa kestää! Miehet ovat tunnetusti tooooosssiii kipeitä, kun ovat kipeitä. Tai ainakin meillä! :hug:

Niin meilläkin, ihan voimaton ja apua tarvitseva oli mieheni... :whistle:
Kuusivuotias tyttäreni oli mahataudissa paljon reippaampi. ;)

Kas kummaa näin tuntuu olevan meilläkin ;) Tosin emme ole onneksi aikoihin joutuneet tämän ikävän sairauden kynsiin - puuta koputellen -

Tulipa käytyä meilläkin tuo tauti läpi. Kaikki viisi yhtä aikaa kipeenä ;)
Onneksi vauva ja esikko vain oksensivat muutaman kerran, keskimmäinen olikin sitten tosi kipeänä viikon verran. Pahin päivä oli tosiaan viime viikon maanantai, kun mies tuli töistä kesken päivän kipeänä, itse en tiennyt miten päin vessassa olisin ja kaikki lapset kipeinä. Siinä ei paljon sympatiaa riittänyt, surku tuli lapsia, kun kumpikaan vanhemmista ei pystynyt lohduttamaan, vaan vain pakollisen hoitamaan.
Onneksi se on nyt ohi! Toivottavasti...

Ou jee! Minulle tuo tauti sitten iski pääsiäisenä :x Olin aika heikossa hapessa su ja ma, mutta jo eilen urheasti painelin töihin. Meillä on joka toinen varmaan töissä käynyt sen läpi. Toivottavasti muille meisän perheessä se ei iske!!

Yhteistyössä