Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:hyvin on menny..missäs sä oot ollunna?
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:hyvin on menny..missäs sä oot ollunna?
Ryypänny, ja tehny löytöjä kirppiksiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:[
no,sehän on sit ihan pätevä syy
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Jaa, nyt voitaski tehdä vuoronvaihto, mä lähden nyt ryyppäämään....kirppikselle ei enää kerkeä :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:hyvin on menny..missäs sä oot ollunna?
Ryypänny, ja tehny löytöjä kirppiksiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Juoppo :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja tike:Jaa, nyt voitaski tehdä vuoronvaihto, mä lähden nyt ryyppäämään....kirppikselle ei enää kerkeä :wave:
Mukavaa päivää, iltaa ja yötä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja tike:[
Kas iltaa...mäkin tulin jo päkkk. Kaksi siideriä upposi naps ja kops. Sitten hain mäkkäristä evästä ja syötiin miehen kanssa kun lapset askarteli olkkarissa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja tike:[
Kas iltaa...mäkin tulin jo päkkk. Kaksi siideriä upposi naps ja kops. Sitten hain mäkkäristä evästä ja syötiin miehen kanssa kun lapset askarteli olkkarissa![]()
![]()
Ja mä kun ajattelin, että räkä poskella ryvet jossain ojassa, ja laulat "missä miehet ratsastaa"
![]()
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tike:[
Eheiiiiii....el mako ateriaa hiukan poskella korkeintaan :saint:
Meikäläinen osaa katos juopotella tyylillä![]()
Nyt tekis ihan hirveesti jotain mieli mut ku ei tiedä et mitä. Hellu tuolla tunkee Hkplöötä ja ruisleipää mikroon, vei aika hyvin nälän tuo elmako![]()
Ja eikä sit ole mikään romanttinen jude mitä tekee mieli, vaan joku salmiakki tyylinen juttu![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Juoppo :xmas:
Aina välillä, mutta maistui niin hyvälleja Disco Ensemble rokkas!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:[
Disco Ensemble on nykyää ihan paska... Parempi oli silloin reilu 10 vuotta sitten, ku soittivat punk-keikoilla, nimi oli pelkkä Disco ja oli eri laulaja...