Ootteko huomanneet sellasen nurinkurisuuden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Krapula-Kaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Krapula-Kaija

Vieras
Elikkäs, kun jonkun muijan mies mokaa oikein olan takaa tai on muuten ihan pjersläpi ja joku sitten purkaa tuntojaan täällä, niin eiköhän muutama typerys käännä jutun ihan päälaelleen ja ala syyllistämään ja arvostelemaan ketjun aloittajaa?????

Taitavatpa olla kyseessä ahdistuneet, pettyneet ja alistuvat pelkurivaimot/vaimokkeet. Mä olen ihan ehdottomasti sitä mieltä, että perheessä kummallakin vanhemmalla on samat oikeudet ja velvollisuudet ja, että kotityöt eivät ole vain naisen yksityisoikeus/velvollisuus. Äijän kuuluu heiluttaa pöly-ja pönttöharjaa siinä missä naisenkin. Ja kun mies oikein kettuilee, niin kuuluu naisen antaa vähintäänkin samalla mitalla takaisin.

Mä olen omassa elämässäni JOUTUNUT huomaamaan, että asiallinen keskustelu, lasten takia vaikeneminen jne. eivät ole olleet ratkaisu mihinkään. Nyt kun olen antanut ihan samalla mitalla äijälle takaisin, on alkanut tulla hänenkin tavoilleen joku tolkku.

Sinänsä tämä on sääli, sillä olen rauhaa rakastava ihminen, enkä halua rasittaa lasteni korvia turhalla älämölöllä!

Kyl tääl just niin yleensä tehdään. Se on vähän ikävää. Se kai on sitä, että kun on jotain ikävää, ihmiset haluavat löytää syyllisen, eli ikävän alkulähteen varmistuakseen siitä, että ikävät asiat tapahtuvat aina syystä, eikä siis heille itselleeen.

on kiva ajatella, että mies on naiselle kiltti, kun nainen ei ole tehnyt mitään väärää. Tämä ajatus suojelee mukamas joltain.

joo niinhän täälä tehdään . naiset on tosi ilkeitä toisilleen ja moni ei varmaan osaa vieläkään vaatia itselleen kunnollista kohtelua.
Meillä ihan kyllä alusta asti mies ollut ihana ja kunnollinen mies. ja puhumalla kyllä saatasi asiat selväksi..mutta jotkut tarvii tiukempaa linjaa

täällä on ky paljon vaimokkeita jotka anatavat miehen tehdä mitä lystää, käyttää rahaa miten lystää ja saavat kohdella naistaan miten haluavat.
sen lisäksi nainen hoitaa lapset ja kodin ja on viikonloput vauvan kanssa.
usein saa lukea jtn"mies on vaihtanut 2v likalle vaipan kerran" tai "mies lähti baarii, en saa häntä kiinni" yms.
minä olen niin vastaan noita juttuja. eihän täällä ole naisilla mitään tasa-arvoa.

toisaalta, mua on muutamat ukot sanoneet vastaanväittäjäks, liian kovat mielipiteet omaavaks, horjumattomaks feministiksi

Alkuperäinen kirjoittaja Krapula-Kaija:
Elikkäs, kun jonkun muijan mies mokaa oikein olan takaa tai on muuten ihan pjersläpi ja joku sitten purkaa tuntojaan täällä, niin eiköhän muutama typerys käännä jutun ihan päälaelleen ja ala syyllistämään ja arvostelemaan ketjun aloittajaa?????
!

Siis tää on niiiiin totta!!
:D

Taitavatpa olla kyseessä ahdistuneet, pettyneet ja alistuvat pelkurivaimot/vaimokkeet. Mä olen ihan ehdottomasti sitä mieltä, että perheessä kummallakin vanhemmalla on samat oikeudet ja velvollisuudet ja, että kotityöt eivät ole vain naisen yksityisoikeus/velvollisuus. Äijän kuuluu heiluttaa pöly-ja pönttöharjaa siinä missä naisenkin. Ja kun mies oikein kettuilee, niin kuuluu naisen antaa vähintäänkin samalla mitalla takaisin.

Mä olen omassa elämässäni JOUTUNUT huomaamaan, että asiallinen keskustelu, lasten takia vaikeneminen jne. eivät ole olleet ratkaisu mihinkään. Nyt kun olen antanut ihan samalla mitalla äijälle takaisin, on alkanut tulla hänenkin tavoilleen joku tolkku.

Sinänsä tämä on sääli, sillä olen rauhaa rakastava ihminen, enkä halua rasittaa lasteni korvia turhalla älämölöllä!

Jos olisit tämänkin ajan hoitanut suhdettasi etkä säälittävästi avautunut ja kerännyt ymmärrystä "ajatuksen juoksuillesi" ehkä kotonakin olisi mukavampaa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Jos olisit tämänkin ajan hoitanut suhdettasi etkä säälittävästi avautunut ja kerännyt ymmärrystä "ajatuksen juoksuillesi" ehkä kotonakin olisi mukavampaa!

Täällä ei kuule sääliä kaipaa kukaan muu kuin ihan sä itse. Jutun pointtina on, että kukaan ei saa alistua tai hyssytellä parisuhteessaan. Se tallataan, ken suostuu-tyylisiä miehiä on valitettavan paljon täällä Suomen maassa, mutta ainakin mä olen pannut oman äijäni niin perusteellisen ahtaalle, että sen tavat ovat ajan kanssa muuttuneet tod. radikaalisti.
ja äijä on ihan itse myöntänyt, että on kovasti ollut aihettakin.

Pitäkee kaikki naiset visusti puolenne ja te, joilta se kiltti mies löytyy kotoa, arvostakaa häntä todella,älkääkö haikailko mitään extremeä. Joillakin sitä extremeä on voinut olla liikaakin ja sekään ei ole hyvä!

Ja parisuhteen hoitamisesta vielä; meillä tod. hoidetaan tätä suhdetta. Mutta moni palstalainen tuntuu yrittävän ihan itsekseen...

Yhteistyössä