V
voi V****
Vieras
En uskalla mennä OP:n verkkopankkiin kun Facebookissa ilmoitettiin, että on joku huijarijuttu menossa ja jollain on lähtenyt tili tyhjäksi.
Onko kellään tietoa asiasta?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En uskalla mennä OP:n verkkopankkiin kun Facebookissa ilmoitettiin, että on joku huijarijuttu menossa ja jollain on lähtenyt tili tyhjäksi.Onko kellään tietoa asiasta?
Hauskaa matkaaAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;26895254:Mä meinaan lähteä kuun lopussa pohjois-Espanjaan 2 viikoksi. Makaan auringossa ja katselen korkealla äänettömästi ristiin-rastiin lentäviä lentokoneita. -_-
Hauskaa matkaavoit samalla katsoa kun op rahoja kuljetetaan niissä lentokoneissa :xmas:
Lähden tänään Espanjaan.
Ajattelin asettua asumaan.
Mutta mulla onkin tilit vaan Nordeassa ja Bank of Irelandissa.
En tiedä mistä face"faktasta" on kyse mutta onhan näitä vastaavia huijauksia tehty. Homma toimii siten että käyttäjä pyritään saamaan jollain linkillä täysin verkkopankin näköiselle feikkisivulle ja tunnukset syötettyään sivusto ilmoittaa että "odota hetki..." ja tällä välilllä huijaussivuston ylläpitäjä menee saamillaan tunnuksilla oikeaan pankkiin. OP:ssa tuo ei tosin enää onnistu sillä maksut pitää vahvistaa jollain random-avainluvulla ja sitähän rosmolla ei ole.Veikkaisin, että joko tämä on provo, tai sitten aloittaja ei ole oikein perillä näistä pankkiasioista.
Olisi ERITTÄIN epätodennäköistä, että sieltä olisi mitään lähtenyt, ellet ole tunnuksia yms. antanut kenellekään, joka niitä voisi tilin tyhjentämiseen käyttää.
Että mene vain katsomaan sieltä verkkopankista.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;26895458:En tiedä mistä face"faktasta" on kyse mutta onhan näitä vastaavia huijauksia tehty. Homma toimii siten että käyttäjä pyritään saamaan jollain linkillä täysin verkkopankin näköiselle feikkisivulle ja tunnukset syötettyään sivusto ilmoittaa että "odota hetki..." ja tällä välilllä huijaussivuston ylläpitäjä menee saamillaan tunnuksilla oikeaan pankkiin. OP:ssa tuo ei tosin enää onnistu sillä maksut pitää vahvistaa jollain random-avainluvulla ja sitähän rosmolla ei ole.
Kyllä totta on minulta tyjennettiin op tili viikonlopun aikana.
Näin kävi minulle,tili tyjennettiin,kaikki meni.En uskalla mennä OP:n verkkopankkiin kun Facebookissa ilmoitettiin, että on joku huijarijuttu menossa ja jollain on lähtenyt tili tyhjäksi.Onko kellään tietoa asiasta?
Sinne Espanjaan ne varmaan munkin rahat on hävinnyt... ihmettelinkin kun tilin saldo oli -2 euroa...Näin kävi minulle,tili tyjennettiin,kaikki meni.
Mä meinaan lähteä kuun lopussa pohjois-Espanjaan 2 viikoksi. Makaan auringossa ja katselen korkealla äänettömästi ristiin-rastiin lentäviä lentokoneita. -_-