ps.sermihän on sellainen siirrettävä näkö este...eikä tollanen kiintee koppi!
jos mulle olis sanottu että pojalla on väliaikaisesti sermi..olettaisin väliaikaisesti tarkoittavan tunnin kaks silloin kun se on aivan välttämätöntä ja että sermi todellakin on sellainen siirrettävä näköeste!
tuolle kaapolle on aiheutettu tuolla toiminnalla vakavaa haittaa hänen kehitykselle.. sitten kun kaapo oireilee sitä..niin sitte tietysti syytetään vanhempia!
meillä oli tässä just tilanne että opettaja oli kauheen huolissaan lapsen arvaamattomasta käytöksestä(ope ollut vuoden lapsella) ja syyllisti selkeesti että kotitoloissa on tapahtunut jotain,vaikka joka kevät lapsi väsähtää siihen jatkuvaan tsemppaamiseen ja on siksi levottomampi.. eipä mennyt opettajan kaaliin että näin on käynyt tähän asti joka kevät!
puhuin asiasta lasta hoitavan psykiatrin kanssa ja hän ymmärsi ihan loistavasti..
mutta ope ei ottanu kuuleviin korviin psykiatrin viestiä,vasta kun psykiatrinen sairaanhoitaja soitti koulupsykologille asiasta vasta sitten opettaja rauhoittui!
mä jo sanoin opettajalle että voisiko hän joskus ottaa huomioon sen että hänkin voi olla väärässä ja joku muu oikeessa että miksi hän ei ota kuuleviin korviin edes hoitavan tahon viestiä. :headwall: vänkäs vielä oppilashuollon kokouksen aikaseksi pari pv ennen koulun loppumista.. kumma kyllä kun psykiatriselta oltiin oltu yhteydessä koulupsykologiin,niin opettajalla ei enään ollutkaan muuta sanottavaa kuin joo,juu,juu,tottakai.
siis tässähän on taustalla selkeesti se että opettaja on väsähtänyt vilkkaiden poikien kanssa.. niin hermo kireellä hän on tuntunu olevan.. äksyilee vanhemmille ja lapsille ihan turhistakin asioista..siis oikeesti on puhunut epäasiallisesti,koetti jopa komentaa mua samalla vihaisella äänensävyllä kuin mitä lapsia. johon totesin että anteeksi nyt hyvä opettaja minä en ole sinun lapsesi enkä oppilaasi..sen jälkeen opettaja hiljeni.
viime vuonna oli loppuvuoden mukava ope,harmi että hän siirtyi muihin työtehtäviin..