OPINTOSIHTEERIÄ

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hakisitko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hakisitko?

Vieras
Opintosihteeri, Suomen Humanistinen Ammattikorkeakoulu Oy, Nurmijärvi
Humanistinen ammattikorkeakoulu (HUMAK) hakee

OPINTOSIHTEERIÄ

Nurmijärven kampukselle

Opintosihteerin työ muodostuu pääosin kampuksen opiskelijahallintotehtävistä, ammattikorkeakoulun ja koulutusohjelman yhteisistä hallinnollisista tehtävistä sekä opintojen markkinointiin liittyvistä tehtävistä.

Työsuhde on voimassa toistaiseksi ja alkaa 1.2.2010 tai sopimuksen mukaan.

Toivomme Sinulta alan koulutuksella (merkonomi, sihteeri, tradenomi) ja kokemuksella hankittua osaamista sekä joustavaa ja oma-aloitteista työotetta ja hyviä yhteistyötaitoja. Arvostamme aiempaa koulutusorganisaatiossa hankittua työkokemusta. Palkkaus on yksityistä opetusalaa koskevan työehtosopimuksen mukainen.
 
Itse olen ollut vastaavassa. Työ oli ihanaa, mutta työkaverit oli riitaisia. Joten oli pakko lähteä itse pois kun oli menossa kolmas työilmapiiri selvitys ja parannus. Hulluksi olisin tullut jos olisin jäänyt.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aino:
Itse olen ollut vastaavassa. Työ oli ihanaa, mutta työkaverit oli riitaisia. Joten oli pakko lähteä itse pois kun oli menossa kolmas työilmapiiri selvitys ja parannus. Hulluksi olisin tullut jos olisin jäänyt.

 

Yhteistyössä