Heh mä len nyt opiskelija. Silloin kun lapset olen saanut en olut. Ei näillä rahoilla pärjäisi ellei mies olisi töissä ja ellei saisi apuja sukulaislta. Mutta 1v4kk niin olen valmistunut 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Susipareja ....on Suomessa ihan tarpeeksi
Mitä tämä nyt tähän liittyy? Ei tarvitte naimisiin mennä vaikka lapsia olisi kymmenen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Susipareja ....on Suomessa ihan tarpeeksi
Mitä tämä nyt tähän liittyy? Ei tarvitte naimisiin mennä vaikka lapsia olisi kymmenen.
Ei tarvi, mutta avioliitossa on tulevaisuus turvatumpi, jos jotain toiselle sattuu, saa lesken eläkkeen jne. Avoparit ovat lain edessä vieraita toisilleen olkoon vaikka 20 yhteistä lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:riippu tulevaisuuden suunnitelmista ja siitäkin mitä aikoo/haluaa opiskella ja miten kauan opinnot kestää. eri juttu opiskella joku vuoden juttu kuin vaikka viisi ja vääntää sitten päätteeksi gradua yms.
No ei ole ehkä monen mielestä mun opiskelema ala mitenkään arvostettu, kun on kyseessä toisen asteen koulutus. Mutta tuo koulutus kestää kuitenkin kolme vuotta eikä vain vuotta. Olen nyt jo miettinyt, että mihin kouluihin laitan hakupapereita ens keväänä. Niin teen sen takia etten tiedä onko töitä vai ei ja parempi opiskella lisää kuin olla työttömänä.
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:mä yhdyn aloitukseen heti kun julkaistaan tietoa, paljonko opiskelijaäidin tulot on opiskeluvuosina! Nykyään opiskelun tuet sunmuut on niin hanurista,et hohhoijaa. Sit ihmetellää ku moni jättää koulun kesken, jotkut ei jaksa edes töitä tehdä opiskelun ohessä, mites lapsi sitten. Mutta muuten oon samaa mieltä,että nuorena jaksaa!![]()