K
"kirsikka"
Vieras
Pisti vaan niin pahasti silmään Iltalehden katastrofikämppä-artikkelissa, että täyspäiväisellä opiskelijalla ei ole aikaa siivota. Miksi ei? Opiskelijaelämä on just sitä rentoa aikaa, kun luentoja on vain pari päivässä ja muun ajan voi tehdä mitä huvittaa (kun läksyt lukee jossakin välissä).
Silloin on just aikaa nauttia elämästä. Eri asia, kun käy vaikka töissä ja sen jälkeen pitää loppupäivä hakea asap lapset tarhasta, laittaa ruokaa, leikkiä yms. Ruuhkavuosina on myös kiirettä lasten lisäksi myös omien vanhempien kanssa.
Mut mä en tiennyt, ettei opiskelijalla ole aikaa siivota? Oikea syy taitaa olla vain laiskuus tuollaiseen sekasortoon. Ihan naurettavaa!
Katastrofikämppä: "En edes halua tulla kotiini yöksi" | Minun kotini | Iltalehti.fi
Silloin on just aikaa nauttia elämästä. Eri asia, kun käy vaikka töissä ja sen jälkeen pitää loppupäivä hakea asap lapset tarhasta, laittaa ruokaa, leikkiä yms. Ruuhkavuosina on myös kiirettä lasten lisäksi myös omien vanhempien kanssa.
Mut mä en tiennyt, ettei opiskelijalla ole aikaa siivota? Oikea syy taitaa olla vain laiskuus tuollaiseen sekasortoon. Ihan naurettavaa!
Katastrofikämppä: "En edes halua tulla kotiini yöksi" | Minun kotini | Iltalehti.fi