Opiskelusta (sosiaali- ja terveysala)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sompio
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Huomata kannattaa se, että sosionomin työ on nimenomaan enemmän sitä ohjausta ja johtamista.

Eli jos haluaa tehdä enempi vaan esim. lasten tai vanhusten hoitamista niin kannattaisi ehkä opiskella lähihoitajaksi. Mä en niin välitä tosta johtamisesta ja paperinpyörittämisestä. Ainakaan nyt, mutta kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tän jälkeen tuskin opiskelen mitään enään.

Eli jos haluaa tehdä enempi vaan esim. lasten tai vanhusten hoitamista niin kannattaisi ehkä opiskella lähihoitajaksi. Mä en niin välitä tosta johtamisesta ja paperinpyörittämisestä. Ainakaan nyt, mutta kun ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Tän jälkeen tuskin opiskelen mitään enään.

no jos se hoitaminen kiinnostaa enemmän niin kyllä lähihoitaja silloin on parempi vaihtoehto :) Sosionomeillahan ei ole minkäänlaista oikeutta jaella lääkkeitä tms.

Kyllä mä rupeen kallistuun ton lähihoitajan puoleen kun parin kaverinkin kanssa juttelin =)

No, on mulla vielä aikaa, koska aloittaisin opiskelut aikaisintaan syksyllä 2011. Kunhan tässä mietiskelen vaihtoehtoja kun tiedän että hoitovapaa loppuu silloin.

Uusimmat

Yhteistyössä