T
tuleva kka
Vieras
Aloitan elokuussa koulunkäyntiavustajan hommat ja samalla opiskelen ammatin oppisopimuksella. En ole vielä tavannut oppisopimustoimiston väkeä, joten ajattelin kysäistä jos täältä joku osais sanoa... Miten kertyykö lomat normaalisti? Entäs sitten oppilaiden loma-ajat, onko minullakin silloin töitä jossain muualla vai saanko pitää samalla lomia (jos päivät riittää)? Kesäkin pitää kuulemma työllistää, mutta onko mahdollisuutta pitää kesälomaa jossain vaiheessa?