Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:Ei vaan ota selvää mihin alaan haluisit kouluttatua, tilää esitteitä tai katsele netistä niin osaat vähän valasta työnantajaa ja tiedät koska koulutus alkaa. Ja sit vaan haet työpaikan ja ilmotat koululle et tulisit opiskelemaan. Ja työpaikalla saa alottaa vaikka vuosi etukäteen ennen koulutuksen alkamistaMä oon tykännyt tosi paljon oppisopimuskoulutuksesta! Saa tehdä töitä hyvällä palkalla ja ei tarvi kuluttaa persettä koulun penkillä ja silti saa uuden ammatin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ennekuin alat etsimään työpaikkaa kannattaa selvittää onko paikkakunnallasi järjestää teoriaa sille alalle ja jos ei missä lähin
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ennekuin alat etsimään työpaikkaa kannattaa selvittää onko paikkakunnallasi järjestää teoriaa sille alalle ja jos ei missä lähin
Koulutus keskus on tiedossa mutta työ työ paikka??
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ennekuin alat etsimään työpaikkaa kannattaa selvittää onko paikkakunnallasi järjestää teoriaa sille alalle ja jos ei missä lähin
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Alkuperäinen kirjoittaja plääh:ennekuin alat etsimään työpaikkaa kannattaa selvittää onko paikkakunnallasi järjestää teoriaa sille alalle ja jos ei missä lähin
työpaikan joutuu etsimään itse. kunta ei palkkaa herkästi, yksityiset palkkaa. toki riippuu kunnasta. ja alasta, mitä ajattelit mennä opiskelemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja minä:eli koulunkäyntiavustajaa.. no ehkä kannattais kysellä jonkun erityislapsen/ vaikeasti vammautuneen henkilökohtaiseksi avustajaksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja taroda:Alkuperäinen kirjoittaja minä:eli koulunkäyntiavustajaa.. no ehkä kannattais kysellä jonkun erityislapsen/ vaikeasti vammautuneen henkilökohtaiseksi avustajaksi.![]()
Juu koulun käynti avustaja, olen vaan niin tohkeissani että jää sanoja kirjottamatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:Ei vaan ota selvää mihin alaan haluisit kouluttatua, tilää esitteitä tai katsele netistä niin osaat vähän valasta työnantajaa ja tiedät koska koulutus alkaa. Ja sit vaan haet työpaikan ja ilmotat koululle et tulisit opiskelemaan. Ja työpaikalla saa alottaa vaikka vuosi etukäteen ennen koulutuksen alkamistaMä oon tykännyt tosi paljon oppisopimuskoulutuksesta! Saa tehdä töitä hyvällä palkalla ja ei tarvi kuluttaa persettä koulun penkillä ja silti saa uuden ammatin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tungen samaan ketjuun kysymään, et mitenkäs noi palkka systeemit menee oppisopimuksessa? Saako jotain harjottelijan palkkaa vai kuinka?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tungen samaan ketjuun kysymään, et mitenkäs noi palkka systeemit menee oppisopimuksessa? Saako jotain harjottelijan palkkaa vai kuinka?