Orgasmi naidessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja orkuton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja orkuton:
Saan helposti orkun kun koskettelen/mies koskettelee klitorista mutta naidessa en ikinä ole saanut orkkua. Yleensä naidessa tuntuu ihan hyvältä, mutta en tunne lähelläkään mitään sellaista että orkku olisi tulossa. Voiko esim. geishakuulilla kehittää g-pisteen tuntoherkkyttä?? Miehelläni on iso mulkku, eli ongelma ei johdu ainakaan siitä.. Ollaan tehty niin, että itse hyväilen itseäni kun naidaan, mutta olisi kiva joskus kokea oikea yhdyntäorgasmi..

Onko muita joilla on ollut sama ongelma? Ja jos jollain on neuvoja kuinka parantaa pimpsan tuntoherkkyyttä, niin ilolla otetaan vastaan! :-)

Vastasin jo mutta..

lantionpohjnalihaksilla saat tuntoa lisää emättimeesi kuten miehesikin saa samoilla treeneillä kovemman erektion. Kummastikin hyötyä molempi parempi:D

Pyydä miehesi tekemään ellipsistä liikettä sisään-ulos liikeen siasta.
Eli normaalisti sisään mutta ulos vedettäessä mies muuttaa tai sinä muutat lantion kulmaa jolloin terska hiertää kunnolla emättimen etupuolta. Tuon kun opitte niin takaan että laukeat huutaen!

Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):
Saan helposti orkun kun koskettelen/mies koskettelee klitorista mutta naidessa en ikinä ole saanut orkkua. Yleensä naidessa tuntuu ihan hyvältä, mutta en tunne lähelläkään mitään sellaista että orkku olisi tulossa. Voiko esim. geishakuulilla kehittää g-pisteen tuntoherkkyttä?? Miehelläni on iso mulkku, eli ongelma ei johdu ainakaan siitä.. Ollaan tehty niin, että itse hyväilen itseäni kun naidaan, mutta olisi kiva joskus kokea oikea yhdyntäorgasmi..

Onko muita joilla on ollut sama ongelma? Ja jos jollain on neuvoja kuinka parantaa pimpsan tuntoherkkyyttä, niin ilolla otetaan vastaan! :-)

Vastasin jo mutta..

lantionpohjnalihaksilla saat tuntoa lisää emättimeesi kuten miehesikin saa samoilla treeneillä kovemman erektion. Kummastikin hyötyä molempi parempi:D

Eli normaalisti sisään mutta ulos vedettäessä mies muuttaa tai sinä muutat lantion kulmaa jolloin terska hiertää kunnolla emättimen etupuolta. Tuon kun opitte niin takaan että laukeat huutaen!

entäs sitten kun miehen vehjes on ylöspäin käyrä, juuri sopiva asentoko tuo?
kun musta tuntuu että mulla on siellä emättimen TAKApuolella, eli peppureiän lähellä niitä erottiisia pisteitä, eikä siellä kuuluisan g-pisteen lähellä, olenko epänormaali? :)

[quote="g-piste väärässä paikassa? ;)
kun musta tuntuu että mulla on siellä emättimen TAKApuolella, eli peppureiän lähellä niitä erottiisia pisteitä, eikä siellä kuuluisan g-pisteen lähellä, olenko epänormaali? :)
[/quote]

Et. Mene miehen päälle selkä miehen naamaa kohti. Siitä voit itse säädellä sopivan kulman ja hankauksen.

Alkuperäinen kirjoittaja Xy1:
[quote="g-piste väärässä paikassa? ;)

Et. Mene miehen päälle selkä miehen naamaa kohti. Siitä voit itse säädellä sopivan kulman ja hankauksen.
[/quote]

on tuotakin kokeiltu, sen kummemmalta tuntunut, paitsi mies kyllä ulisi kuin susikoira kiimassaan.

[/quote]

G-piste on klitoriksestä lähtevien hermoratoja. Nämä hermoradat menevät emättimen ja virtsarakon välistä, kohdunkaulan etupuolelta. Asiaanpaneutunut voi laukaista naisen melkein mistä vaan missä noita hermoja on sopivissa kohdissa. Eli et ole mitenkään epänormaali.

Näitä erogeenisiä kohtia, pisteitä on naisessa toista kymmentä. Pelkästään emättimessä on jo 4 erinimistä kohtaa.
Yhtäkaikki nämä kaikki ovat sitä samaa parasympaattista hermostoa jotka erityisesti kiihottuessa vastaanottavat ärsykkeitä jotak tuntuvat nautinona.

Nainen kuten mieskin on niin hyvin hermotettu että on todennäköistä että miehesi sopiva käyryys hieroo sinulla näitä hermoja eikä tätä pimpan etupuolta kun monesti kuulee puhuttavan.

Ylöspäin käyrä penis on unelmatyökalu näiden hermojen hyväilyyn.

Onko miehesi huomannut miten turpoat pimpan sisältä, etuosasta? Silloin ollaan oikeilla jäljillä.
Sormella ja peniksellä tämän voi tuntea selvästi. Tätä aluetta pitää ENSIMMÄISELLÄ kerralla hieroa kauemmin koska aivot oppivat laukeamaan tätä kautta. Myöhemmin sujuu kuin huomaamattaan

Hyvän orgasmin saa kun maltat nauttia mahdollisimman pitkään naintipuuhassa.Aikanaan saa järisyttävän orgasmin.Senjälkeen kiva läähättää ja alkaa palautua uutta sessiota varten.

Naiset hitaasti syttyvää sorttia.Mutta kun saa naisen liekkeihin,sitä paloa saa sammuttaa pitkään.Sen palon jalkeen saa nähdä läpeensä tyytyväisen raukeena ja voipuneena,kehrää kuin kissa kerma-annoksen jälkeen.Järkätkää naisellenne joskus tollainen täyden orgasmin sessio.Se sisältää useita orgasmeja.Kun nainen on kiimoissaan ja saa eka orgasmin,senjälkeen hän saa pienestä hyväilystäkin uusia orgasmeja.Pitäkääs poijjaat tämä mielessä.

Kokeilkaa niin, että naisella on pikkuhousut päällä, siitä sivusta vaan mies ujuttautuu sisään. Mulla tulee siinä sitten ratsastaessa semmonen joku ektrastimulaatio klittaan ja laukean tosi iisisti noin....

Jos ajattelet, että seksi ei tunnu missään, niin silloin psyykkaat itseäsi väärin ja olet jo ennen ensimmäistäkään työntöä valmis luovuttamaan, jolloin et taatusti nauti seksistä lainkaan. Sen sijaan keskity tähän hetkeen. Älä mieti, saatko orkun vai ei tai nautitko vai et, vaan keskity tuntemuksiisi (tarvittaessa vaikka silmät kiinni). Yritä liikutella varovasti lantiotasi, jolloin mies työntyy sinuun eri kulmissa. Koskettele itseäsi yhdynnän aikana ja voit vaihdella asentoja. On myös tärkeää, että opettelet miettimään jonkun kiihottavan fantasian, jota miettimällä kiihotut. Fantasia voi olla jotakin sellaista, jota et halua koskaan toteuttaa tai et halua kertoa siitä miehellesi, vaan se on jotakin, jota miettimällä pääset toivottavasti jatkossa suht helposti oikeaan mielentilaan ja sitä kautta käsiksi orkkuun.

Kun siis opettelet nauttimaan tästä hetkestä, niin se on se avain koko touhussa. Älä mieti tekemättömiä kotitöitä, työasioita, pesemättömiä hiuksia, joululahjojen ostamista tms, vaan keskityt täysillä siihen, mitä tunnet. Jos miehesi laukeaa aina, niin älä mieti hänen nautintoa, vaan mieti, miltä sinusta tuntuu. Jos et pidä jostakin, niin sinulla on oikeus sanoa 'ei'. Kun keskityt tähän hetkeen ja opettelet tuntemaan erilaisia asentoja, koskettelutapoja jne, niin sitä kautta pystyt pääsemään seksissä nauttimisessa pidemmälle kuin aiemmin (vaikket vielä olisikaan kypsä orgasmiin).

Miehen pitäisi olla tosi taitava, jotta hän osaisi tietää, mitä sinä haluat. Sitä paitsi, jos itse asennoidut niin, että et nauti etkä kykene orgasmiin, niin tuskinpa kukaan mies saa sinulle annettua orgasmia, koska omat ajatuksesi ovat esteenä. Tiedän tämän, koska minulla vei yli 20 vuotta aikaa sisäistää se asia, että minun pitää rentoutua, keskittyä hetkeen ja keksiä oma fantasiani, jonka avulla kykenen kiihottumaan nopeammin. En siis jätä orgasmiani ja nautintoani miehen vastuulle, vaan otan itse vastuun omalta osaltani nautinnosta. Minä saan ja minun_pitää_kertoa miehelle, mitä haluan, että keholleni tehdään.

On tärkeää, että osaa itse masturboida. Jos osaa masturboida kädellään, silloin voi yhdynnän aikana auttaa orgasmin tuloa käyttämällä omaa kättä klitoriksen hyväilyyn. Monella orgasmi on rajumpi, kun kiihoketta tulee sekä klitoriksen että vaginan kautta.

Jos olet vaikeasti laukeavaa tyyppiä, niin kannattaa tutustua seksileluihin. Klitoriksen kiihottamiseen tarkoitetut välineet sopivat myös perinteiseen seksiin. Se voi olla sinulle apuväline, jolla saat rikottua sen kynnyksen, että seksi ei ole nautinnollista. Kun kiihottuminen ja se eka orkku löytyy klitoriskiihottimen avulla, niin voihan sitä sitten halutessaan jättää lelut pois ja opetella tyydyttämisen kädellä (myös mies voi sen opetella).

Ei kannata verrata itseä kaveriin tai edes keskivertonaiseen. Pitää verrata itseä omaan seksihistoriaan. Jos ei ole koskaan masturboinut tai ei ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä, niin ei pidä olettaa, että parin kerran yrittämisen jälkeen olisi heti mestari. Monelle naiselle oman kehon tunteminen ja seksitaidoissa kehittyminen vie aikaa. Onneksi taitoja voi opetella etkä vielä ole millään lailla menettänyt peliä!

Alkuperäinen kirjoittaja miekkonen(2):

Vastasin jo mutta..

Olin kunnon naintikoulussa työkomennuksella,hotelliasuminen piristi kummasti.Kun vapaapäiviksi menin mieheni kanssa,luvattomat seikkailut ja muistelut pisti "koko kehon värisemään"Kokeile,et pety.

Nykyisen (kiinalainen) kanssa g-piste tuli tutuksi ihan sattumalta. Kun naitiin niin, että hän oli selällään kaksinkerroin ja painoin yläkäyrän sisään, hän sanoi, että: "You found my point" eikä mennyt kauaa, kun sai orgasmin. Nyt sitten on nää naimalla saadut orkut ihan jokapäiväistä ja harvemmin tehdään mitään klitoris-juttuja enää.

Alkuperäinen kirjoittaja Veliko je:
Nykyisen (kiinalainen) kanssa g-piste tuli tutuksi ihan sattumalta. Kun naitiin niin, että hän oli selällään kaksinkerroin ja painoin yläkäyrän sisään, hän sanoi, että: "You found my point" eikä mennyt kauaa, kun sai orgasmin. Nyt sitten on nää naimalla saadut orkut ihan jokapäiväistä ja harvemmin tehdään mitään klitoris-juttuja enää.

selällään kaksinkerroin, eli jalat korvien vieressä?
ja sulla ylöspäin käyrä vehje?
eiku kokeileen!!!!
kuulumisiin... ;)

Alkuperäinen kirjoittaja siis?:
Alkuperäinen kirjoittaja Veliko je:

selällään kaksinkerroin, eli jalat korvien vieressä?
ja sulla ylöspäin käyrä vehje?
eiku kokeileen!!!!
kuulumisiin... ;)

Sillain se meni. Hän seljällänsä ja jalat korvatten vieressä ja siitä sitten yläkäyrää pesään. Eikä tarvinnut kauaa tahkota, kun hän sai. Ja siitä on tullut se meidän lemppari. Itekkin tykkään, kun saa painaa vähän syvempään.

Keikutat naisne lantiota voimalla ylös - alas samassa rytmissä. kalu on puoliksi sisällä.
Heti huulien jälkeen on herkkä paikka. Kovaa terskan reunaa siihen kohtaan.
Voimakas orgasmi vaatii voimakkaan kiihottumisen, eka kerta haasteellisin, sitten alkaa jo sujua itsekseen.
Usko pois vaan

Seksikummpaneita ollut kymmeniä,silti vain kahden miehen kanssa saanut orgasmin.Vaatii luottamusta,keskittymistä ja heittäytymisen hetkeen.Kuulostaa helpolta mutta eipä ole.Turhauttavaa,kun vain toinen nauttii oikeasti..

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö22:
Seksikummpaneita ollut kymmeniä,silti vain kahden miehen kanssa saanut orgasmin.Vaatii luottamusta,keskittymistä ja heittäytymisen hetkeen.Kuulostaa helpolta mutta eipä ole.Turhauttavaa,kun vain toinen nauttii oikeasti..

voi seksistä silti nauttia vaikka ei saisikaan orgasmia.

Niin, että olen n. 25 vuotias nainen. Olen harrastanut mieheni kanssa monta kertaa naintia, mutta orgasmi ei vain mahda tulla minulta, vaikka kuinka yritetään. Mitkään apuvälineetkään ei ole auttanut. Olemme kysyneet myös apua miten voisin sen saada. Ja he sanoivat, että minun täytyisi kokeille itse tehdä orgasmi minulle, ilman apua. Mutta ongelmani on siinä, etten tiedä miten saan orgasmin. Olen yrittänyt hyväillä kaikin tavoin klitorikseni avulla, muttei onnistu. Joten voitteko auttaa?

Meneekö yliyrittämisen puolelle?Kun tunnet olevasi oikeen eroottisella mielellä,mieluiten yksin,silloin ehkä saisit hiplattua itsesi ainakin kiihottuneeseen tilaan,parhaimmassa tapauksessa orgasmiin.Kyllä se sieltä tulee, kun se aika on.Sitten voit miehellesi kertoa,mä tein sen.KUn saa pään auki,sitten ei ole tolkun määrää seksipuolella.Hyvältä tuntuu.

Aloitin seksielämän varsin nuorena mutta sain orgasmin vain itsetyydyttämällä, en koskaan yhdynnässä. Sain 2 vuoden päästä vasta ensimmäisen orgasmini yhdynnässä ja se oli niin paljon parempaa kuin itsetyydytyksessä. (=

Naisen klitoris on aivan yhtä herkkä paikka kuin miehen peniksen pää. Kaikkien naisten tulisi oppia tuntemaan oman vaginansa alue mahdollisimman hyvin. Yleensä sen herkkyyden alkaa huomaamaan, sillon kun kuukautiset alkavat.
Onneksi minun ensimmäinen poikaystäväni tunsi naisen anatomiaa ennestään silloin aikanaan,
kun hän alkoi olemaan minun kanssani. Minä opin huomaamaan ensimmäisen poikaystäväni
kanssa, miten herkkiä ja kiihottuvia alueita ovat minun pienet häpyhuulet ja klitorikseni.
Hän piti suuseksistä ja ensin hän hyväili sormenpäillään pieniä häpyhuuliani ja klitoristani ja sitten hän suuteli ja kiihotti kielenkärjellään minun klitoristani ja silloin olin jo hyvin kiihoittunut ja lopuksi hän tuli sisään.
Myös naisen tulisi hyväillä ja suudella ja kiihoittaa miehen penistä ennen sisääntuloa, sillä miehestäkin peniksen pää hyväily tuntuu eriitäin hyvältä ja kiihoittavalta. Aina on puhuttu vain
miesten masturboimisesta, mutta kyllä kaikkien naistenkin kannattasi masturboida.
Minä itse harrastan sooloseksiä silloin tällöin, koska se tuntuu niin hyvältä ja ihanalta ja minä saan organismeja ja sen jälkeen minulla on aina hyvä fyysinen ja henkinen olotila, tosi hyvä olo !

Se mikään ongelma ole, tuntuu kivalta kun ukko sisällä ja hyväilee klitorista samalla,siinä saa aivan uskomattoman tärisevän orgasmin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä