orgasmi synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jippii!!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jippii!!!!!

Vieras
Onko muilla muuttuneet orgasmit synnytyksen jälkeen?
Itse huomasin niiden olevan paljon parempia kuin ennen synnytystä, ja mietinkin, että onko muutos lopullinen (toivottavasti!) vai johtuuko vielä siitä rääkistä, minkä paikat ovat läpikäyneet?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuliko tuo positiivinen "sivuvaikutus" heti ekasta kerrasta alkaen synnytyksen jälkeen? Mitenköhän synnytys siihen siis vaikuttaa? hmm.

No minua ei ko. touhut edes kiinnostaneet ennen kuin n.4 vkoa synnytyksestä ja kyllä, heti ekasta kerrasta asti. Ajattelin ensin, että orgasmin voimakkuus johtuu vain pitkästä tauosta, mutta ei, jatkunut on edelleen :D Ihanaa!

Alkuperäinen kirjoittaja ap......:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuliko tuo positiivinen "sivuvaikutus" heti ekasta kerrasta alkaen synnytyksen jälkeen? Mitenköhän synnytys siihen siis vaikuttaa? hmm.

No minua ei ko. touhut edes kiinnostaneet ennen kuin n.4 vkoa synnytyksestä ja kyllä, heti ekasta kerrasta asti. Ajattelin ensin, että orgasmin voimakkuus johtuu vain pitkästä tauosta, mutta ei, jatkunut on edelleen :D Ihanaa!

Mahtavaa, onnea! :) Vähän tulee paineet ekaan kertaan synnytyksen jälkeen! :D

Minäkin saan joka kerta ja monta, yleensä 3-5. Mutta en usko että pelkkä synnytys tuon tekee, vaan koko raskausaika. Tai siis jotenkin en oikein osaa ajatella, että juuri se synnytys tekisi tuon. Olisi kiva tietää onko sektioihmisillä muuttunut orgasmiherkkyys.

No ei mulla sektio muuttanut tilannetta mitenkään. Joskus saan ja joskus en.
Nyt edessä toivottavasti alatiesynnytys. Tuli taas lisää syitä toivoa, ettei lapsi kiepsahda perätilaan :laugh:

Sain kyllä helposti jo ennen synnytystä, mutta sen jälkeen oon saanut vielä helpommin. Aiemmin en saanut enää uudestaan heti perään, mutta nyt sekin on onnistunut. Onko muilla vaikuttanut enää se toinen synnytys vielä lisää tilanteeseen? Mietin vaan kun on nyt toinen tulossa, luulis ettei enää niin kovin vaikuttais.

Mulla kävi päinvastoin; ennen raskautta sain kyllä, mutta raskauden jälkeen en ollenkaan. Toinen lapsi ei muuttanut tilannetta mihinkään. Luulen, että vaurioiduin niin paljon esikoisen synnytyksessä (imukuppi) etten enää saakaan. Koko alapää tuntuu tunnottomalta, taisi jotkut hermot vaurioitua. Kuopuksen syntymästä on 10 vuotta ja koko seksi on mulle ihan sama, kun en saa siitä mitään irti.

[QUOTE="vieras";28496191]Mulla kävi päinvastoin; ennen raskautta sain kyllä, mutta raskauden jälkeen en ollenkaan. Toinen lapsi ei muuttanut tilannetta mihinkään. Luulen, että vaurioiduin niin paljon esikoisen synnytyksessä (imukuppi) etten enää saakaan. Koko alapää tuntuu tunnottomalta, taisi jotkut hermot vaurioitua. Kuopuksen syntymästä on 10 vuotta ja koko seksi on mulle ihan sama, kun en saa siitä mitään irti.[/QUOTE]

Voi ei, kuulostaa kamalalta :( Otan osaa. Eikö klitoriskaan toimi?

Yhteistyössä