orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sattuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sattuu

Vieras
Onkohan muilla samaa ""ongelmaa""
rv7 menossa ja itsetyydytyksessä ( yhdynnässä ei olla oltu plussan jälkeen, vissiin ei päällimmäisenä mielessä;) orgasmi sattuu ihan pirusti alavatsaa tuntuu että vihloo ja pakottaa ja vaikka mitä. Itse orgasmi tuntuu hyvältä;) mutta heti alkaa todella epämiellyttävä kipu:(
Ei kylläkään kestä kauan, mutta mistähän johtuis ja onko vaarallista?

Normaalia seksiä vaan harrastamaan!! Orgasmi voi sattua raskausaikana. Mulla ei kyllä vielä mitään sellaisia ongelmia, nyt rv13 halut on vaan lisääntyneet. Opitte paljon toisistanne, jos rakastelette usein raskausaikana. Se vaan lujittaa suhdetta. Ja myös omaa tuntumaasi naisena.

Aikaisemmissa raskauksissa mulla ei mitään orgasmiongelmia edes loppuraskaudessa, tuntui siis vaan hyvältä, Kivuliaat supistukset liittyvät synnytykseen. Tsemppiä! Tämänhetkiset kivut voivat olla liitoskipuja, varmaankin loppuvat pian. Nauti raskaudestasi, se on osa naiseutta!

Saan unissani joskus orgasmeja ja jostain rv 6 tai 7 heräsinkin siihen ja sattui niin saamaristi!! Eli heti sen hyvänolon tunteen jälkeen kipu oli kova, mutta kesti vain viitisen sekuntia. Empä tiedä mistä johtuu?

Itselle tuli alussa aivan samanlaisia tunteita. Kysyin sitä neuvolasta. Sanoivat että johtuu luultavasti siitä että jännittää lihaksia ihan erilailla kuin normaalisti. Tämän jälkeen otinkin rennommin ja kivut loppuivat kuin seinään eli eiköhän se ole ihan lihasperäistä.....

Syötäppäs Googlelle hakusanoiksi -yhdyntäkivut raskauden aikana-, tai -yhdyntäkivut-. Näillä hakusanoilla löytyy aika paljonkin sekä kysymyksiä, että vastauksia.

Vaimoni kärsi yhdyntäkivuista, jonka syyksi selvisi tutkimuksissa kohdun laskeuma- kolme kertaa synnyttänyt. Henkilökohtaisesti koin myös yhdyntäkipuja, sillä hänellä oli kierukka, joka myöskin laskeutui kohdun mukana. Yhdynnässä tuntui kuin olisin tökkinyt terskaani neulatyynyyn., joka aiheutti epämielyttäviä tuntemuksia. Asia korjaantui, kun en työntänyt penistä juurta myöten emättimeen, vaan jätin työntämättä sitä pari senttiä vähemmän. Malttiahan se vaati, kun siinä ryskeessä yrität malttaa mielesi ja pitää mielessäsi- ei juurta myöten.
Kohdun poiston jälkeen kyseinen ongelma poistui kokonaan.

Yhteistyössä