orgasmi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mie vaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mie vaan

Jäsen
27.05.2004
428
0
16
olen nainen. haluaisin saada orgasmin yhdynnässä. mutta en saa. jos mies nuolee saan hyviä orgasmeja, mutta aina tuntuu et orgasmi jää jotenkin kesken, sillai meinaan saada huipun mutta aivan kuin pääsisin puoleen väliin niin siihen se loppuu. tosi raivostuttavaa! itsetyydytyksessä saan mielestäni parempia mutta nekin jää jotenkin kesken.
nuorempana siitä ei niin välittänyt mutta nyt kun ohitin just ton 30kymppiä niin seksi on ruvennut kiinnostaa ihan erillälailla, haluan siltä enemmän. onko mieheni tumpelo vai ovatko kaikki miehet elämässäni olleet tumpeloita kun eivät ole saaneet mua huippuuni. vai onko vika minussa etten osaa neuvoa ja ohjata miten se tapahtuu.
kuunnellut naisia jotka ovat olleet miehien kanssa jotka tietää sanomattakin mitä pitää tehdä et saa naisen huippuunsa nautinnossa.
onko kellään ollut samanlaista ongelmaa ja löytykö ratkaisu miten saa orgasmin yhdynnässä.
miulla on ollut useita miehiä joilla on ollut sänkykumppaneita silti ne kaikki aina kyselee teenkö näin vai näin mitä mää nyt räpellystä..
voi kun meiheni joskus vaan hoitelis mut nautintoon kyselemättä.
ite hoitelen hänet aina erin tavoin ja hän sanoo et tykkää kun yllätän aina hänet.
orgasmin saan vain klitoriksesta. olen yrittänyt tutkia itseäni ja yrittänyt löytää g-pisteitä mutta eikö mulla niitä ole vai mikä hitto mättää.
auttakaa nyt joku!

Jaha täällä ollaan insinöörimäisellä innolla tutkimassa omaa kroppaa.

"vai onko vika minussa etten osaa neuvoa ja ohjata miten se tapahtuu."

Voipi olla molemmissa. Sinä neuvot ja mies ei kuuntele tai sinä et tiedä mitä neuvot. Ja tosiaan se tappaa aika hyvin halut jos joka kerta ollaan opettelemassa. Kyllä sen nyt vaikkapa 10 opetus kerran jälkeen pitäisi osata jipot. Ja sano suoraan, että tykkäät siitä, että sut otetaan kyselemättä neuvoja.

Naisille se orgasmin saanti tuppaa useasti olemaan siitä kiinni mitä tuolla korvien välissä tapahtuu ja mikä on tunnelma.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.05.2006 klo 21:14 Mies kirjoitti:
Jaha täällä ollaan insinöörimäisellä innolla tutkimassa omaa kroppaa.

"vai onko vika minussa etten osaa neuvoa ja ohjata miten se tapahtuu."

Voipi olla molemmissa. Sinä neuvot ja mies ei kuuntele tai sinä et tiedä mitä neuvot. Ja tosiaan se tappaa aika hyvin halut jos joka kerta ollaan opettelemassa. Kyllä sen nyt vaikkapa 10 opetus kerran jälkeen pitäisi osata jipot. Ja sano suoraan, että tykkäät siitä, että sut otetaan kyselemättä neuvoja.

Naisille se orgasmin saanti tuppaa useasti olemaan siitä kiinni mitä tuolla korvien välissä tapahtuu ja mikä on tunnelma.

no kiitos nyt tästäkin "neuvosta".
kuule kyllä olen sanonut äijälle et toimi äläkä kysele ja monesti mutta...
kerotokaa nyt varsinkin naiset mikä on se juttu millä sen orgasmin saa yhdynnässä, onko kyse tietystä aktiasennosta vai onko siellä olemassakaan g-pistettä siis emättimessä?
vai saatteko orgasmin että hierotte klitorista aktin aikana?
Terveisin insinööri-intoilija :whistle:

Yhdynnässä minulle ainoa konsti saavuttaa huippu on se, että mies tulee päälle ja hieroo voimakkaasti lantiollaan minua vasten, niin että myös klitoris saa samalla kiihotusta. En tykkää "pumppauksesta" enkä myöskään halua käsiä sinne väliin... Tietysti alkulämmittelyt pitää hoitaa hyvin... mitä pidempään hieroo paikkoja lämpimiksi käsin, sitä nopeammin orgasmi tulee sitten yhdynnässä. Kun minut on hoideltu, saa mies sitten toteuttaa omia toiveitaan, ottaa takaapäin jne. Mutta tosiaan tuo on minulle ainoa konsti ja asento laueta yhdynnässä. Käsin ja suulla saan helpommin. B)

Yritä niin et mies on selällään sängyssä, sinä päällä ratsastaen. Paina lantios niin lähelle miestä kuin vain saat, kun penis menee syvälle, kai se on jossain siellä pohjukoissa, niin siellä on kai yksi g-piste, siitä ainakin saa ihanan orkun...ahh...

Mulla on jokseenkin sama ongelma. Kiihotun tosi voimakkaasti, mutta jotenkin en koskaan "laukea". Tykkään ihan mahdottomasti, mutta sitten käsken miehen lopettaa, kun en kestä enää sitä hyvänolon tunnetta, mutta silti kaikki jää jotenkin puolitiehen... Antakaa vinkkejä...

Mitä, jos miehesi vain jatkaisi, vaikka käsket lopettaa? Orgasmiahan edeltää lähes kestämätön hyvänolon ja kiihottuneisuuden tunne.

Itsellä orgasmit tulevat klitoriksen tai tod.syvältä p.impsan kautta. Mukavaa vaihtelua vaihdella kohteita, yleensä seksissä kumpaakin kautta.
Mies on määrätietoinen sängyssä ja sekin kiihottaa.

Ja vaikka täällä saadaankin slaageja, kun puhutaan p.eniksen koosta, niin ainakin itse saan isolla parhaiten emätinorgasmit. Se täyteyden tunne on jotain uskomatonta, sitä haluaa aina uudestaan ja uudestaan... jää himotus päälle kummallekin osapuolelle.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2006 klo 21:44 Vieras kirjoitti:
Mitä, jos miehesi vain jatkaisi, vaikka käsket lopettaa? Orgasmiahan edeltää lähes kestämätön hyvänolon ja kiihottuneisuuden tunne.

Itsellä orgasmit tulevat klitoriksen tai tod.syvältä p.impsan kautta. Mukavaa vaihtelua vaihdella kohteita, yleensä seksissä kumpaakin kautta.
Mies on määrätietoinen sängyssä ja sekin kiihottaa.

Ja vaikka täällä saadaankin slaageja, kun puhutaan p.eniksen koosta, niin ainakin itse saan isolla parhaiten emätinorgasmit. Se täyteyden tunne on jotain uskomatonta, sitä haluaa aina uudestaan ja uudestaan... jää himotus päälle kummallekin osapuolelle.

on kokemusta pienestä ja isosta.. ja silti orgasmi jää sinne puoli tiehen.
ja mielestäni nykyiselläni on keskikokoinen ja en saavuta sitä huippuani koskaan.
ja tää miehen koosta suhteessa pituuteen ei pidä paikkaansa.
olin miehen kanssa joka oli 160cm pitkä ja hirveen kokonen "jorma" arviolta 25cm ja paksu. ja äijiä jotka olleet 190cm pitkiä niin ehkä 10-12cm pitkä ja ohkasia pikku nakkeja..
tää peniskateus taitaa olla korvien välissä miehillä...
ei naisilla...
ja kun on ollu noita iso munasia miehiä niin oon kokellu alla päällä sivuttainn vinossa ja vaikka miten ei tehoa. :(
vika taitaa olla minussa ei munan koossa.
myös kokelua miesten joilla pieni muna ei eroa isosta munasta.
aviomieheni tosiaan taitaa olla näitä "keskikokosia" miehiä ja ei tulosta.
hyvältä tuntuu monelmat mutta tulosta ei synny.