Orgasmista. Rehellisesti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Viblsp

Vieras
Kuinka moni saa yhdynnässä ilman että erikseen klitorista kiihotetaan? Se vaginaalinen orkku kun on tutkimusten perusteella n. 10 prosentilla naisista mahdollista ja loput joko sanovat etteivät saa tai valehtelevat. :whistle:

Minä en saa vaginaorkkua. Ja joskus kun vielä sinkkuna harrastin itsetyydytystä, sain orgasmin vain yhdessä asennossa, polvillani.

Älkää modet laittako tätä seksialueelle, haluaisin tähän oikeasti vastauksiakin. :kieh:

saan kyllä ja se on tosi paljon voimakkaampi kuin niin, että klitorista kiihotetaan :-) Tosin tämä vaginaalinen orkku ei tule joka kerta, aika harvoin itseasiassa :-/

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Saan, ja saan vielä anaaliorkunkin erikseen.

Ja saan orkun niinkin, ettei mikään koske mihinkään.

Enkä valehtele. Oppia voi, tosin mitään ei kai opi, ellei edes usko sitä mahdolliseksi?

Joo ja mun mommo osaa lentää ovimatolla paapani reikäkalsarit jalassa 34km/tunnissa 15 asteen pakkasella kesäyönä ilman tissiliivejä.

Saan jopa unen voimalla.. :whistle: :D

Mutta partnerin kanssa ihan täysin pelkkä reikä ei riitä. Pelkkä klitoris riittää, mutta ei pelkkä reikä. Tosin pelkkä klitoris on ihan erilainen eikä yhtään niin varma keino kuin molemmat yhdistettynä. :D

Enkä valehtele. Oppia voi, tosin mitään ei kai opi, ellei edes usko sitä mahdolliseksi?

Toi on muuten hassua, anaaliseksissä sain kerran orkun ilman että piti erikseen klitorista kiihottaa. Kai se siinä jotenkin sitten osui sopivaan kohtaan. Mutta en muuten saa ja enää en itsetyydytystä harrasta, mutta tosiaan silloin kun sinkkuna harrastin, en saanut kuin polvillani. :D Omituinen on naisen anatomia...

Alkuperäinen kirjoittaja moikka:

Joo ja mun mommo osaa lentää ovimatolla paapani reikäkalsarit jalassa 34km/tunnissa 15 asteen pakkasella kesäyönä ilman tissiliivejä.
Minäkin kyllä olen saanut orgasmin ilman kosketusta, saan kun ajattelen seksiä oikein voimakkaasti. Unessa olen saanut useasti ja muutaman kerran ihan ollessani hereillä. Ihan sama on uskooko siihen kukaan vai ei, itsehän siitä kuitenkin yksin nautin ;)