Orgasmista. Rehellisesti.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
en saa pelkästä yhdynnästä.tasan yhden ainoan kerran oon saanu ja samaisella kerralla pamahin paksuksi :o siis en väitä et johtuu siitä,oli vaan huvittava sattuma :D

mutta joka tapauksessa,onko siis niin että lihasten vahvistamisesta vois olla apua?mielellään kyllä saisin,ja hyvin monta kertaa on ollu hilkulla niin alkakaapa kertoo mulle et miten sen oppii?? =)

Aika hassua. :)

jep näin siinä kävi :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Siis jos se on hilkulla, ei lihaksista ole enää apua vaan silloin sille pitää antautua.

Juu tässä olen oikeastaan samaa mieltä. Monta kertaa on ollut sellainen tunne, että tulee, mutta sitten on joko loppunut miehen taholta tai olen miettinyt asiaa liikaa.

Siis jos se on hilkulla, ei lihaksista ole enää apua vaan silloin sille pitää antautua.

Juu tässä olen oikeastaan samaa mieltä. Monta kertaa on ollut sellainen tunne, että tulee, mutta sitten on joko loppunut miehen taholta tai olen miettinyt asiaa liikaa.

Jes.

Tolla selittyykin se, miksen mä saanut ennen kuin sain. :xmas:

Et on miehelläkin merkitystä, mahdotonta oppia, ellei ärsyke ole kyllin pitkäkestoinen...

(tai ei kai mahdotonta vaan hankalaa)

saan...kai...ihme kyllä silloin harvoin ko harrastellaan ukon kans ni en tiedä kumpi odottaa kumpaa mutta yhtäaikaa saadaan :ashamed: tuntuu tuplasti paremmalta!
ja yleensä loppuasento onkin saarnaaja joten ärsyke myös klitorikselle...

olin miehen kanssa jota en edes rakastanut. Nykyisessä suhteessa (avioliitossa) olen saanut kerran yhdynnässä orgasmin, mutta eipä se minua vaivaa. Seksistä voin nauttia ilman orgasmiakin.

Alkuperäinen kirjoittaja moikka:
Saan, ja saan vielä anaaliorkunkin erikseen.

Ja saan orkun niinkin, ettei mikään koske mihinkään.

Enkä valehtele. Oppia voi, tosin mitään ei kai opi, ellei edes usko sitä mahdolliseksi?

Joo ja mun mommo osaa lentää ovimatolla paapani reikäkalsarit jalassa 34km/tunnissa 15 asteen pakkasella kesäyönä ilman tissiliivejä.

*totaalireps* :laugh:

Kuinka moni saa yhdynnässä ilman että erikseen klitorista kiihotetaan? Se vaginaalinen orkku kun on tutkimusten perusteella n. 10 prosentilla naisista mahdollista ja loput joko sanovat etteivät saa tai valehtelevat. :whistle:

Minä en saa vaginaorkkua. Ja joskus kun vielä sinkkuna harrastin itsetyydytystä, sain orgasmin vain yhdessä asennossa, polvillani.

Älkää modet laittako tätä seksialueelle, haluaisin tähän oikeasti vastauksiakin. :kieh:

En saa.

Saan. Ja saan myös orgasmin ilman kosketusta.

Nykyisen kumppanini kanssa on ilmeisesti niin hyvin yhteensopivat sukupuolielimet että onnistuu yhdellä seksikerralla yli kymmenenkin orgasmia, kun taas kenenkään muun seksikumppanin kanssa ei ole yli kahta onnistunut koskaan. Menin sitten naimisiin tämän nykyisen kanssa. ;)

Third, you should understand the different expense tactics. Does one pick a price account or possibly a increase deposit. CTA finances are available carrying out nowadays and also what about a good connect pay for. Can my personal deposit employ hedging and will I spend money on a off-shore deposit to obtain the tax benefits. http://www.noeticindia.com/node/18662 Per the the latest reports, the normal return of it is usually roughly 5. 3 percent in May perhaps, which in turn is considered the finest hedge deposit providing the best functionality in course approximately being unfaithful years by getting additional money and better buyers worldwide. Hedge fund reduces ones chance aspect as well as simultaneously provides better return. According to the Eureka hedge deposit catalog which keeps a record of more than a couple thousand funds climbed to be able to 9. 3 percentage this season. That business saved a new earnings of 1. 5 thousand dollars.

Rich Gordon (author with the completely new publication, "A Series Away Your Door" and also website coordinator in Retailrichez. com) used in excess of all day and many years at the cab end outlines plus the executive fits within a list job that's spanned every part of the market from a huge muscle size merchandiser, midsize supplier organization a great progressive and also up-and-coming personal computer manufacturer, to possessing her own shops. prentice capital management The actual in-house event scientific studies tend to be a smaller amount methodized (i. at the. the particular huge HF's include guidelines intended for take-home however in-house this Stock portfolio Administrator decides what exactly they want to provide you). This finances will provide you with any sell-side product so you will not need to build your own, commonly there is not plenty of time to get anyone make a design your self (i. age. when they does it becomes a lot more of your "modeling test" when compared to a scenario study). You will generally be minimal soon enough and so my biggest assistance can be: try and invest as often time period as is possible looking to realize your thesis.

Saan klitorisorgasmin jälkeen hyvinkin helposti uudelleen, mutta ihan ilman sinne koskettelua yhdynnässä. Saan myös läpsimisestä/piiskaamisesta/nännien nipistelystä.