Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:en saa pelkästä yhdynnästä.tasan yhden ainoan kerran oon saanu ja samaisella kerralla pamahin paksuksisiis en väitä et johtuu siitä,oli vaan huvittava sattuma
![]()
mutta joka tapauksessa,onko siis niin että lihasten vahvistamisesta vois olla apua?mielellään kyllä saisin,ja hyvin monta kertaa on ollu hilkulla niin alkakaapa kertoo mulle et miten sen oppii?? =)
Aika hassua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis jos se on hilkulla, ei lihaksista ole enää apua vaan silloin sille pitää antautua.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis jos se on hilkulla, ei lihaksista ole enää apua vaan silloin sille pitää antautua.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Siis jos se on hilkulla, ei lihaksista ole enää apua vaan silloin sille pitää antautua.
Juu tässä olen oikeastaan samaa mieltä. Monta kertaa on ollut sellainen tunne, että tulee, mutta sitten on joko loppunut miehen taholta tai olen miettinyt asiaa liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja moikka:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Saan, ja saan vielä anaaliorkunkin erikseen.
Ja saan orkun niinkin, ettei mikään koske mihinkään.
Enkä valehtele. Oppia voi, tosin mitään ei kai opi, ellei edes usko sitä mahdolliseksi?
Joo ja mun mommo osaa lentää ovimatolla paapani reikäkalsarit jalassa 34km/tunnissa 15 asteen pakkasella kesäyönä ilman tissiliivejä.
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Kuinka moni saa yhdynnässä ilman että erikseen klitorista kiihotetaan? Se vaginaalinen orkku kun on tutkimusten perusteella n. 10 prosentilla naisista mahdollista ja loput joko sanovat etteivät saa tai valehtelevat.![]()
Minä en saa vaginaorkkua. Ja joskus kun vielä sinkkuna harrastin itsetyydytystä, sain orgasmin vain yhdessä asennossa, polvillani.
Älkää modet laittako tätä seksialueelle, haluaisin tähän oikeasti vastauksiakin. :kieh: