M
mä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vv:Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:häh.. siis suurinosahan lapsista menee kouluun vasta sen jälkeen kun vanhemmat mennyt töihin.. joskus sen on pakko alkaa touhuamaan yksin
Näin ilmeisesti nykyään. 90-luvulla, kun itse olin 1. ja 2. luokkalainen, niin eipä kukaan lähtenyt yksin kouluun. Tiedä sitten miten oli vanhemmat järjestäneet työvuoronsa mutta todellakaan..yksikään ei yksin kouluun lähtenyt. kaikilla ainakin toinen vanhempi kotona.
Ekalla kaikkien vanhemmat vielä saattoivat kouluun, ei yksin saanut alussa mennä.
Ajat muuttuneet.
Heh, siitä -90 luvustahan on ihan sairaan kauan.... no by the way, -70 luvulla kyllä lähettiin ihan yksin kouluun ja sit sillon ei ollu mitään ihme aamu ja iltapäiväkerhoja ja sit jo ennen koulun alkamistakaan joutu oleen yksin välillä tai mä kyl sisarusten kaa enemmän ku ei ollu mitään oikeutta päiväkotiin. Jokus saatto olla joku nuori likka meitä hoitamassa, mutta ei kovin usein sillonkaan... ja kesät meni sujuvasti lapsilla keskenään vahempien ollessa töissä