J
juupsi
Vieras
Kun mulla on profiili ja olen saanut niitä tähtiä ihan kivasti(olen ihan yllättynyt) mutta olis kiva tietää kuka niitä on antanut mutta sitä eikai saa tietoonsa mistään? utelias kun olen niin olis kiva tietää kuka on tykännyt niin et on käynyt antamassa tähtiä. Toisaalta sama kaise on pääasia et on tykätty
ja kivasti mukavia viestejä saanut.Oikeesti,olen tullut siihen tulokseen et ihan tavallinen nainen on miesten mieleen,ei tarvii olla mikää kuvan kaunis ja isotissinen mut jos luonne on mukava ni se on jo paljon plussaa.Ja mikään ruma en kyllä itekään ole kuitenkaan.