osaako joku kertoa S24n treffien siitä profiilin arvioinnista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juupsi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juupsi

Vieras
Kun mulla on profiili ja olen saanut niitä tähtiä ihan kivasti(olen ihan yllättynyt) mutta olis kiva tietää kuka niitä on antanut mutta sitä eikai saa tietoonsa mistään? utelias kun olen niin olis kiva tietää kuka on tykännyt niin et on käynyt antamassa tähtiä. Toisaalta sama kaise on pääasia et on tykätty:) ja kivasti mukavia viestejä saanut.Oikeesti,olen tullut siihen tulokseen et ihan tavallinen nainen on miesten mieleen,ei tarvii olla mikää kuvan kaunis ja isotissinen mut jos luonne on mukava ni se on jo paljon plussaa.Ja mikään ruma en kyllä itekään ole kuitenkaan.
 
Mulla oli joskus muutama vuosi sitte siellä profiiili ja sain sitä kautta miehen. Et tiedä kuka antaa mitäkin pisteitä ja kun joku poistaa profiilinsa joka antanut sulle pisteitä myös ne pisteet häviää sen sieläne tien. Tavis profiilit on niitä parhaita :) Herutus kuvilla olevat on muutenkin säälittäviä :D
 
Mulla oli joskus muutama vuosi sitte siellä profiiili ja sain sitä kautta miehen. Et tiedä kuka antaa mitäkin pisteitä ja kun joku poistaa profiilinsa joka antanut sulle pisteitä myös ne pisteet häviää sen sieläne tien. Tavis profiilit on niitä parhaita :) Herutus kuvilla olevat on muutenkin säälittäviä :D

Okei,no on kuitenkin tykätty:) ja mulla ei ees ole kuvaa profiilissa,toki sitten annan sen kun pyydetään mut olen saanut pelkkää positiivista palautetta.
Kummasti piristää se et saa kivoja viestejä ja kukaan ei ole haukkunut rumaksi eikä ole vongannut.
 

Yhteistyössä