osaako joku neuvoa?omituinen vatsakipu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anyone?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anyone?

Vieras
mulla on koskenu jo muutamia päiviä mahaan,alimpien kylkiluiden kohdalle,tavallaan niiden alle..
välillä koskee koko ajan,välillä vain sisälle hengittäessä..

onkohan jotain raskausoireita?nyt menossa rv 5+

koskee molemmille puolille ja tuntuu että välillä "säteilis" vasempaan solisluuhun,ei oo mikään hirveen kipee,mut välillä haittaa kun ei voi normaalisti hengittää--

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
koskee molemmille puolille ja tuntuu että välillä "säteilis" vasempaan solisluuhun,ei oo mikään hirveen kipee,mut välillä haittaa kun ei voi normaalisti hengittää--

sappivaivoja veikkaisin. kipu voi säteillä selänkin puolelle ja ei välttämättä tunnu vaan oikealla puolella vaan voi tuntua pallean kohdalla tai koko ylävatsalla tai vaan puristavana "renkaana" rintaliivejen kohdalla.

voi sanonko mikä jos on jotain sappijuttuja tai leikkausta vaativia,en haluis riskeerata tätä raskautta kun pitkään on tätä odotettu ja vasta sain km..
mua on kyllä kyljistä puristanu silleen jännästi välillä,ihan kun ois just joku vanne ympärillä..

kasvukipuja minä mietinkin,mutta on niin kovin ylhäällä ne kivut ja kun ne on sellasia pistäviä

ilmaa ei ole sen tiedän,ja tuskin tuota yht'äkkiä olisi monena päivänä peräkkäin tullut..täytyypi kuulostella ja jos pahenee niin käydä lekurilla..
arvelin vain kysellä,onko jollain tämä vaiva liittynyt raskauteen

Uskoisin, että sulla on selkälihakset jumissa. Se aiheuttaa yleensä tuollaista kipua sisäänpäin hengittäessä. Mikään sisäelinvaiva ei taida oireilla kylkiluiden alla ja vain sisään hengittäessä. Lisäksi, jos olisi sisäelin, se olisi jo pahentunut. Jos vatsa tuntuu paineltaessa joustavalta ja suoliäänetkin kuuluu jos vaikka toinen kuuntelee, ei pitäisi olla mitään ihmeempää.

^^ koskee myös välillä ihan koko ajan,riippumatta kumpaanko suuntaan ( :D ) hengitän..vanhan umppari arven yläpuolella noin 5cm on iso kova alue,liittyykö tähän,en tiedä..
enkä usko itsekkään että mitään vakavaa on kun kerta tässä pystyn kirjoittelemaan..

perään kuulutan sappi vaivoja. mulla ainakin sattu kun hengitin sisään tai ulos,mut ei koko ajan. mut kyl ne sit pahenee ja kyllä sit huomaat voin taata sen.sappikivut voi olla tosi kivulliaita.

Yhteistyössä