V
vierailija
Vieras
[QUOTE="huoh";26352860]täytyy olla todellinen älyn jättiläinen joka kyselee lääketieteellisiä diagnooseja palstalta joka kuhisee siwan kassatätejä, yksinhuoltajia ja muita neroja joilla ÄO löytyy saappaanpohjasta mutta jotka eivät kyllä epäröi antaa täysin perseestä repäistyjä mielipiteitään asiaan kuin asiaan
No tuota. Emmä kyllä menis luokittelemaan yksinhuoltajia, Siwan kassatätejä ja keskitasoa pienemmän matemaattisloogisen älykkyysosamäärän omaavia samaan kategoriaan. Ihan näin off-topic.
[/QUOTE]
Hieno!