Osaako se muka hävetä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Isäni soitti minulle humalassa jokin aika sitten ja aukoi päätään ja neuvoi joka asiasta ja oli todella epäkohtelias ja puuttui hänelle kuulumattomiin henkilökohtaisiin asioihin.
Nyt ei ole soittanut pitkään aikaan sen jälkeen. (en olisi vastannutkaan, en tiedä milloin pystyn sulattaaa sen äänen)

tuskin ees muistaa, ikävä kyllä. oma äiti on juoppo-narsisti-melenterveysongelmainen-väkivaltainen eikä edes tunnusta mitään vaikka päin naamaa olen hänelle kertonut, mitä mulle teki... mutta :hug: sulle!

Alkuperäinen kirjoittaja Sariel:
tuskin ees muistaa, ikävä kyllä. oma äiti on juoppo-narsisti-melenterveysongelmainen-väkivaltainen eikä edes tunnusta mitään vaikka päin naamaa olen hänelle kertonut, mitä mulle teki... mutta :hug: sulle!

Joo. Isä on noita kaikkia edellä mainittuja. Sen vuoksi olen ihmeissäni, että ei ole tuhonnut aivojaan. soittaa yleensä joka toinen viikko vähintään (on niin utelias, ei halua jäädä paitsi mistään) ja sunnuntaisin soittaa eurolla joka paikkaan. viettää sunnuntait puhelimessa.

no oma poika ei edes tunnista mun äitiä, kun annan vaan kerran vuodessa valvotusti tavata pari tuntia. mutta ärsyttää, kun ei voi ikinä selvinpäin soitella. monesti jätän vastaamatta, mutta vastaan kuitenkin lopulta ettei mummolleni soita ja kysele musta ja hauku perään. ja äitini on kyllä pikku hiljaa tainnut tuhota aivojaan. menee parista paukusta jo sekaisin ja vähintään kerran kuukaudessa vieroitusoireiden takia sairaalassa tai sitten putkassa. enää en kyllä jaksa uskoa ihmeisiin, mutta toivottavasti sun isäs lopulta tulisi järkiinsä ja lopettaisi juomisen.

Yhteistyössä