S
sikiö..
Vieras
Osaako sikiö niellä lapsivettä jo rv 12+5? Vaivaa kun luin kirjasta että sikiö alkaisi harjottelemaan nielemistä vasta rv 15 ja kävin tänään ultrassa ja sanottiin että sikiö on niellyt lapsivettä kun masussa oli nestettä.. Kai se lääkäri kyllä tietää paremmin, mutta jäi vaan vaivaamaan tällänen.. Toivottavasti joku osaisi valaista miuta 