H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Osaan ja omistan MOOOOOONET! :heart:
Mikään ei ole rumempaa kun piikkareilla lompsiva nainen.
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Mulla oli oma kenkähuone, mutta piti lapsen leikkihuoneen tieltä luopua :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Osaan ja omistan MOOOOOONET! :heart:
Mitä mitä, sehän on suorastaan upeaa katsella kun joku kävelee korkkarit jalassa niin että koko jalkapohja läpsähtää kerralla maahan! Ja askeleet ovat pitkiä ja miesmäisiä.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Mun korkeimmat on 15cm =)
Ja piikkareita löytyy lähemmäksi 50 ja saappaita 18 paria viime laskeman mukaan.
Piikkareissa ei pysy mukana.
Mulla oli oma kenkähuone, mutta piti lapsen leikkihuoneen tieltä luopua :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Mulla oli oma kenkähuone, mutta piti lapsen leikkihuoneen tieltä luopua :kieh:
Oma kenkähuone?? Vähänkö mä olen kade! Mies on luvannut että jos me joskus rakennetaan niin se rakentaa mulle oman huoneen käsilaukkuja ja kenkiä varten :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Alli Huuppa:Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Osaan ja omistan MOOOOOONET! :heart:
Mitä mitä, sehän on suorastaan upeaa katsella kun joku kävelee korkkarit jalassa niin että koko jalkapohja läpsähtää kerralla maahan! Ja askeleet ovat pitkiä ja miesmäisiä.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:Miten korkkareilla kävellään oikeaoppisesti? Ja eikö teidän jalat tosiaankaan väsy korkkareissa? Tahtoisin itekin kävellä korkkareilla, mutta ei jalat kestä! En vain löydä jalalle hyviä korkkareita mistään!
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Vähän friikahtanu piikkareihin ja laukkuihin.
No jokaisella omat paheensa :ashamed:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Osaan kyllä mutta muinoin murtuneet varpaat eivät salli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja tyttönen:Miten korkkareilla kävellään oikeaoppisesti? Ja eikö teidän jalat tosiaankaan väsy korkkareissa? Tahtoisin itekin kävellä korkkareilla, mutta ei jalat kestä! En vain löydä jalalle hyviä korkkareita mistään!